IKM uke 15

Litt sterkere strek i dag. Håper sån dette går riktig vei! : )
ImageUploadedByBV Forum1428301327.358066.jpg

10 dpo i dag og blendahvit a1-test. Hadde ikke spesielt trua denne pp så er helt ok. Måtte bare sjekke fordi jeg våknet kl 5 og var skikkelig uggen og kvalm en times tid før jeg sovnet igjen. Var fordi jeg var sulten (pleier aldri å være sulten på det tidspunktet) og da røyk det en test gitt :p

Gratulerer til dere med positiv test allerede!!!!

10 dpo i dag og blendahvit a1-test. Hadde ikke spesielt trua denne pp så er helt ok. Måtte bare sjekke fordi jeg våknet kl 5 og var skikkelig uggen og kvalm en times tid før jeg sovnet igjen. Var fordi jeg var sulten (pleier aldri å være sulten på det tidspunktet) og da røyk det en test gitt :p

Gratulerer til dere med positiv test allerede!!!!

Krysser fingrene for att testen blir positiv. Er jo tidlig enda!

Krysser fingrene for deg:) Har du noen symptomer? :D
Jeg har vært forskjøla i en uke, men det er bare den tette nesa som ikke slipper. Murringer nå og da i magen. Og ømme pupper. Så ille at det gjør vondt når katten tråkker oppå de :) de blir bare verre dag for dag. Må ofte tisse, men ser at blodsukkeret mitt ofte går høyere enn vanlig nå så har måtte øke insulinet. Har diabetes 2 :)

Jeg venter nye tester i posten om 1-2 dager, venter tr til ca samme tid. Om den ikke er kommet får jeg teste litt, selv om jeg ikke har troen. Har aldri vært gravid uten ømme pupper før, men det går vel an?? Prøver å lure meg selv til å håpe på spire til det motsatte er bevist :p

Jeg venter nye tester i posten om 1-2 dager, venter tr til ca samme tid. Om den ikke er kommet får jeg teste litt, selv om jeg ikke har troen. Har aldri vært gravid uten ømme pupper før, men det går vel an?? Prøver å lure meg selv til å håpe på spire til det motsatte er bevist :p

Jeg er gravid nå uten ømme pupper enda eller noen andre tydlige symptom. Så är håp : )

Jeg hører til her; ikm søndag 12.

Har bytter navn, før var det aniie.. Trodde jeg hadde IKM søndag eller i dag. Fortsatt ingen tegn til TR, men har fått negative g-tester så er 99% sikker på at den kommer iløpet av uken :)

image.jpg
Skrev istad at jeg ventet TR, men tenkte jeg skulle ta en test til i dag kun for å utelukke helt at jeg ikke var gravid.. Men jeg kan jo tydelig se en strek til?? Jeg er helt sjokkert faktisk! Ææææ.

Hva er greia med streker som dukker opp etterhvert, for så å forsvinne igjen ? Fikk denne ista, på noe utvannet skvip.. 9 dpo idag..

iyomm8.jpg

Eg kan bare glemme denne mnd også.I og med eg har blødd siden eg skulle hatt EL så aner eg ikke hvor eg er i syklusen :(

Lykke til alle andre :)

ImageUploadedByBV Forum1428384339.807917.jpg

Da tror jeg att jeg kan tro på att jeg faktiskt er gravid : ) jippi!! Må må den bara hålla sig der : )

Å her var bilde
ImageUploadedByBV Forum1428384537.927456.jpg

Spennende! Grattis! Va er det för test?

Jobber på legekontor, så vi bruker de testene hvis ikke den digitale maskinen fungerer graviditetstest..

Back
Topp