Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo i dag og blendahvit a1-test. Hadde ikke spesielt trua denne pp så er helt ok. Måtte bare sjekke fordi jeg våknet kl 5 og var skikkelig uggen og kvalm en times tid før jeg sovnet igjen. Var fordi jeg var sulten (pleier aldri å være sulten på det tidspunktet) og da røyk det en test gitt
Gratulerer til dere med positiv test allerede!!!!
Jeg har vært forskjøla i en uke, men det er bare den tette nesa som ikke slipper. Murringer nå og da i magen. Og ømme pupper. Så ille at det gjør vondt når katten tråkker oppå deKrysser fingrene for degHar du noen symptomer?
![]()
Jeg venter nye tester i posten om 1-2 dager, venter tr til ca samme tid. Om den ikke er kommet får jeg teste litt, selv om jeg ikke har troen. Har aldri vært gravid uten ømme pupper før, men det går vel an?? Prøver å lure meg selv til å håpe på spire til det motsatte er bevist![]()
Spennende! Grattis! Va er det för test?Vis vedlegget 111207 Skrev istad at jeg ventet TR, men tenkte jeg skulle ta en test til i dag kun for å utelukke helt at jeg ikke var gravid.. Men jeg kan jo tydelig se en strek til?? Jeg er helt sjokkert faktisk! Ææææ.
Spennende! Grattis! Va er det för test?
Da kom trJobber på legekontor, så vi bruker de testene hvis ikke den digitale maskinen fungerer graviditetstest..