IKM uke 15

9 dpo og ingen positiv test. Stikking i ene puppen i dag og stikking i høyre side i hele går. Kanskje det festet seg :P
ImageUploadedByBV Forum1428142099.440406.jpg

Våknet med verk i korsryggen og spotter litt, så nå er nok tr her om en dag eller to....

TR kom nå.. Blæ!!
Når jeg gikk på pergo ble syklusene et par dager lengre, det fortsatte i 2 pp etter siste kur, men nå er jeg tydeligvis tilbake til 26 dagers syklus.

8 dpo og det stikker på sidene der nede i dag, sikkert fordi jeg har hatt tid til å ligge litt rolig på sofaen :p;)

Våknet med verk i korsryggen og spotter litt, så nå er nok tr her om en dag eller to....

Hmm...det har blitt med den ene lille spottingen i dag morges. Har noen her hatt festeblødning med menssmerter og vond korsrygg før? Tror jeg er ca 10 dpo i dag.
Jeg har hatt festeblødning to ganger før, men da litt færre dpo enn nå, og uten smerter (som jeg kan huske).

Begynte å spotte brunt i dag :( skjønner ingenting.. Er bare ca 10 dpo! Kan ikke huske sist jeg hadde så kort syklus :/ skikkelig mensmuring.. Pleier å ha syklus på 30 dager!! :(

Hmm...det har blitt med den ene lille spottingen i dag morges. Har noen her hatt festeblødning med menssmerter og vond korsrygg før? Tror jeg er ca 10 dpo i dag.
Jeg har hatt festeblødning to ganger før, men da litt færre dpo enn nå, og uten smerter (som jeg kan huske).
Akkurat samme situasjon som meg!! Håper noen har erfaring..

Holy moly! Er i pp 6 og pleier alltid vara testetøsa i dpo land. Ofta fra 7dpo og frem til ikm. Denne perioden hadde jag bestämt mig å leva som normalt å evt teste etter firmaturen neste helg. Men er i dag 8 dpo og tänkte att jag kan ju bara testa i dag för det er jo för tidigt till å få positiv test.. ( rar tankegång jeg vet ) : ) men uansett så var det denne testen som ble resultatet. Jeg vet ikke om man ser på bilde men i verkligheten så trenger jeg ikke anstrenge meg for å se streken. Va ser dere?
ImageUploadedByBV Forum1428239110.197267.jpg

De här var kanske en bättre bild
ImageUploadedByBV Forum1428239965.738336.jpg

Akkurat samme situasjon som meg!! Håper noen har erfaring..

Noe nytt hos deg enda? Her spottet jeg øøørlite i går også, men ellers helt tørt. Ligger med verk i korsrygg og mage igjen. Det føles veldig ut som tr er rett rundt hjørnet, men er litt uvant at det skal være vondt så mange dager før...

Noe nytt hos deg enda? Her spottet jeg øøørlite i går også, men ellers helt tørt. Ligger med verk i korsrygg og mage igjen. Det føles veldig ut som tr er rett rundt hjørnet, men er litt uvant at det skal være vondt så mange dager før...
Hadde brunt utflod og minimalt med friskt ( beklager detaljer) i går, ser antydninger i dag også.. Vondt i mage og korsrygg, så er garantert tr.. Møkk! Er så langt nede nå, kroppen har nok en gang lurt meg til å tro.. :'(

Back
Topp