Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dumme TRTR kom nå.. Blæ!!
Når jeg gikk på pergo ble syklusene et par dager lengre, det fortsatte i 2 pp etter siste kur, men nå er jeg tydeligvis tilbake til 26 dagers syklus.
Våknet med verk i korsryggen og spotter litt, så nå er nok tr her om en dag eller to....
Kan jeg også være med i denne tråden? Har i såfall IKM 10. april
Akkurat samme situasjon som meg!! Håper noen har erfaring..Hmm...det har blitt med den ene lille spottingen i dag morges. Har noen her hatt festeblødning med menssmerter og vond korsrygg før? Tror jeg er ca 10 dpo i dag.
Jeg har hatt festeblødning to ganger før, men da litt færre dpo enn nå, og uten smerter (som jeg kan huske).
Ser noe svakt! Kryssar fingrarna för att både din å min blir starkare i löpet av noen dagar! : )
Krysser alt!Ny test om et par, tre dager på meg
![]()
Akkurat samme situasjon som meg!! Håper noen har erfaring..
Hadde brunt utflod og minimalt med friskt ( beklager detaljer) i går, ser antydninger i dag også.. Vondt i mage og korsrygg, så er garantert tr.. Møkk! Er så langt nede nå, kroppen har nok en gang lurt meg til å tro.. :'(Noe nytt hos deg enda? Her spottet jeg øøørlite i går også, men ellers helt tørt. Ligger med verk i korsrygg og mage igjen. Det føles veldig ut som tr er rett rundt hjørnet, men er litt uvant at det skal være vondt så mange dager før...