Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra !!! Endelig kom slimet, og jeg kan herved fastsette en IKM dato, så bare sett meg opp på 9 april ! Sååå lykkelig igår når slimet kom, siden jeg har kommet helt til cd25.. Så da satser jeg på at testen blir positiv idag, og at spiren kommer rett før julPp11 forresten
Tusen takkDa har jeg ført deg opp
Lykke til!
Har både lange og korte, lengste har vært på 48 dager og korteste har vært 26 dager, så ganske så ustabil for å si det sånnHar ikke fått positiv eltest enda da, er mulig den hadde blitt positiv i går, som var den eneste dagen jeg ikke testa denne syklusen.. Haha, det er så typisk
![]()
Hmm, testen er positiv idag også, og det er jo vel og bra det, meen det er siste testen jeg har, så jeg får ikke vite når den blir negativ igjen.. Skal jeg gå utifra at dette er andre og siste dagen den er positiv, siden den var positiv i to dager forrige gang også, eller kan den være positiv enda flere dager ? Jeg har iallefall eggløsning samme dag som positiv test.. Vanskelige greier ! Trodde 20 tester var nok, men det var vist ikke det denne ppen![]()
Du kan forresten flytte meg til den 11. glemte å skrive det![]()
Da har jeg gjort det
Jeg hadde nok tenkt som deg, siden du hadde positive el tester to dager forrige pp å
Går fort disse testene altså![]()