IKM uke 15

Hurra !!! Endelig kom slimet, og jeg kan herved fastsette en IKM dato, så bare sett meg opp på 9 april ! Sååå lykkelig igår når slimet kom, siden jeg har kommet helt til cd25.. Så da satser jeg på at testen blir positiv idag, og at spiren kommer rett før jul ❤️ Pp11 forresten

Hurra:D
Da har jeg ført deg opp!
Masse lykke til:)

Uken har bare rast avgårde, allerede 4 dpo! Dpodagene pleier å gå utrolig sakte, så håper resten av uken går like fort:D Begynner nok å teste til tirsdag, da er jeg 9 dpo

Har både lange og korte, lengste har vært på 48 dager og korteste har vært 26 dager, så ganske så ustabil for å si det sånn :p Har ikke fått positiv eltest enda da, er mulig den hadde blitt positiv i går, som var den eneste dagen jeg ikke testa denne syklusen.. Haha, det er så typisk :p

Kjedelig da, når de er ustabile :o.
haha ja , ikke sant det er alltid så typisk :p

Troooor el er i dag, jeg temper så venter på tempøkning de neste dagene :) Har hatt el på cd 16 de to siste syklusene så håper det stemmer denne også. Vil over i dpo-land ;)

Cd 18 og fortsatt ingen positiv el test.. Lurer på om jeg har gått glipp av den positive testen, sist var den positiv bare noen timer! Så sjansen er der.. Vil over til dpo land!!!

Glede på jord altså ! Endelig positiv eltest ! Har bare een igjen, og den må jeg bruke i morgen å se om den fortsatt er positiv, så IKM må endres på meg, men skal si fra i morgen hvordan det ligger an :) Åh, endelig, får ikke sagt det nok :p CD26, så begynner å bli lei :p Nå gjenstår bare aksjene, så skal det bli til verdens fineste julebaby ❤️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    951 KB · Visninger: 65
Jey,endelig er slimet komt,men testene er ikke helt positive enda :p

Vedlegg

• 1427479535689.jpg
    1427479535689.jpg
    26,3 KB · Visninger: 59
  • 1427479581057.jpg
    1427479581057.jpg
    31,9 KB · Visninger: 69
Hmm, testen er positiv idag også, og det er jo vel og bra det, meen det er siste testen jeg har, så jeg får ikke vite når den blir negativ igjen.. Skal jeg gå utifra at dette er andre og siste dagen den er positiv, siden den var positiv i to dager forrige gang også, eller kan den være positiv enda flere dager ? Jeg har iallefall eggløsning samme dag som positiv test.. Vanskelige greier ! Trodde 20 tester var nok, men det var vist ikke det denne ppen :p

Hmm, testen er positiv idag også, og det er jo vel og bra det, meen det er siste testen jeg har, så jeg får ikke vite når den blir negativ igjen.. Skal jeg gå utifra at dette er andre og siste dagen den er positiv, siden den var positiv i to dager forrige gang også, eller kan den være positiv enda flere dager ? Jeg har iallefall eggløsning samme dag som positiv test.. Vanskelige greier ! Trodde 20 tester var nok, men det var vist ikke det denne ppen :p

Du kan forresten flytte meg til den 11. glemte å skrive det :)

Da har jeg gjort det:)
Jeg hadde nok tenkt som deg, siden du hadde positive el tester to dager forrige pp å:)
Går fort disse testene altså ;)

Ja jeg tror jeg satser på det. Får legge inn aksjer igken i morgentidlig, så får det holde for denne gang ;) Hehe ja, hadde et håp om el mye tidligere, men sånn ble det ikke, så da går både dagene og testene fort, iallefall når man tror man har gått glipp av toppen og kanskje tar en ekstra test en dag :p

Back
Topp