IKM uke 15 og 16

Hvis det er metode er de kjent for å gi sent utslag, så det er håp lenge enda!
Ja, vet det. Erfaren i gamet hehe. Blir likevel alltid litt skuffet dagen etter jeg tror jeg har sett noe, for det har aldri vært noe mer enn det. (Bortsett fra den gangen jeg ble gravid med første barnet for noen år siden).

Jeg har fått negativ på den typen test før samme dag som jeg fikk utslag på strimmel. Det som er forskjellen er jo at på strimmel kan man se antydning til strek hvis man feks har 5-8 i hcg, mens den digitale ikke slår ut før 10 i hcg. Så kan godt være den hadde vært positiv i morgen:) da det skjedde med meg fikk jeg positiv digital en dag etter
Jaa vi får se.. får prøve å håpe en dag til hvertfall :confused:

Jeg har fått negativ på den typen test før samme dag som jeg fikk utslag på strimmel. Det som er forskjellen er jo at på strimmel kan man se antydning til strek hvis man feks har 5-8 i hcg, mens den digitale ikke slår ut før 10 i hcg. Så kan godt være den hadde vært positiv i morgen:) da det skjedde med meg fikk jeg positiv digital en dag etter
@Heffalomp : dette har jeg også sett i IKM gruppe her, håper for deg :smiley-angelic001 :Heartred

Back
Topp