Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det har vært kjemisk igjen, som forrige runde.. uansett er det bare å håpe at tr kommer snart, og gjøre seg klar for neste runde.Har du tatt ny test i dag?Fikk denne testen i dag… har jeg streksyn eller kan det være noe?
Ser ingenting i virkeligheten. Håper eggløsningen var noen dager senere enn antattJeg kan ane en skygge her, men jeg har også fått det på disse førHåper den utvikler seg!

Dessverre. Hvor mange dpo er du?
Ganske sikker eggløsning var 31 marsDessverre. Hvor mange dpo er du?![]()
Jeg medhalisunerer! Håper det manifesterer segNegativ test i dag 10 dpo. Syns nesten jeg ser noe på den, men det vil man kanskje alltid gjøre hvis man stirrer lenge nok![]()

Ha ha, jeg liker det! Ny test i morgen tidlig. Den siste jeg har, men skal ha fri, så kan kjøre på test-jaktJeg medhalisunerer! Håper det manifesterer seg![]()
Følern. Negativ hos meg også, tror 11dpo er riktig her. Hva slags symptomer har du?Negativ test i dag 10 dpo. Syns nesten jeg ser noe på den, men det vil man kanskje alltid gjøre hvis man stirrer lenge nok![]()