**IKM uke 14**

Det som er litt morsomt er at hver syklus har jeg kjempe ømme pupper og masse gravidtegn men denne gangen, når jeg er gravid, ikke like mye :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Fant fort ut hvilke "gravidtegn" som ikke er det i det hele tatt. Hehe. Sånn som hyppig vannlating og økt matlyst er tegn på tr hos meg.

Foressten...så har humøret skifta. Håper ikke at jeg sier det jinxer alt, men tanta har ikke kommet enda. Heldigvis! Og hun kan bare være borte også :-D

11 dpo og blenda test. Føler håpet er i ferd med å renne ut for å få baby i 2014. Må si det er utrolig slitsomt å ha bikket 1 år som prøvere. Mest slitsomt for meg, men mannen kjenner på det han og. Håper så veldig...
Ikke gi opp håpet! Er jo fortsatt bare 11dpo. Håper du får streker snart :-)

Her er det så rart idag. Fikk litt rosa "vann" på papiret idag tidlig. Noen som som regel betyr at tanta kommer om få timer, bruker aldri spotte lenge. Idag har det ikke vært noe mer blod, bortset fra litt brunlige Crinonerester.
Føler meg ganske uggen, metallsmak i munnen OG tempen økte idag, når den burde gått rett ned. Har heller ingen menssmerter, slik jeg vanligvis har.

Sånne tegn får meg til å få opp håpet om at noe kaaaan være på gang, men jeg tillater meg ikke å håpe for mye. Prøve heller å håpe på at TR kommer fort om hun ha tenkt å komme, slik at vi får komme igang med neste PP.

Har en eneste g-test igjen hjemme. Jeg får ta den i morgen tidlig tenker jeg. (med mindre TR kommer på aftenvisitt da). Eller skal jeg ta den ikveld?

Her er det så rart idag. Fikk litt rosa "vann" på papiret idag tidlig. Noen som som regel betyr at tanta kommer om få timer, bruker aldri spotte lenge. Idag har det ikke vært noe mer blod, bortset fra litt brunlige Crinonerester.
Føler meg ganske uggen, metallsmak i munnen OG tempen økte idag, når den burde gått rett ned. Har heller ingen menssmerter, slik jeg vanligvis har.

Sånne tegn får meg til å få opp håpet om at noe kaaaan være på gang, men jeg tillater meg ikke å håpe for mye. Prøve heller å håpe på at TR kommer fort om hun ha tenkt å komme, slik at vi får komme igang med neste PP.

Har en eneste g-test igjen hjemme. Jeg får ta den i morgen tidlig tenker jeg. (med mindre TR kommer på aftenvisitt da). Eller skal jeg ta den ikveld?
Ta i kveld :)Vil ha flere inn på des;)

8 DPO, blenda billigtest og doc (klarte ikke å spare den :p ). Ganske uggen i går og i dag, og veldig sliten.. Men har engentlig ikke trua, så tenker det bare er på grunn av mye jobbstress! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke gi opp håpet! Er jo fortsatt bare 11dpo. Håper du får streker snart :)
Nei får vel håpe litt til;) Men sgo aller helst vist for lenge siden om vi må igang med en pp til. Orker ikke å gå å vente og håpe og kjenne etter og... Er 12 pp vi/jeg har det slik. Å håper hver gang og blir sååå utrolig skuffa. Men håper jeg får positiv test iløper av noen dager:) Det hadde vært fint det. Har forresten et ekstremt søtsug nå (hatt det i 4 dager). Å jeg som egentlig ikke tåler sukker stapper i meg på alt som jeg VET jeg blir dårlig av. Har knapt spist sukker siden august 2014. Tror jeg har spist mer på de siste 4 dagene. Dumme dumme meg som gir etter for suget. Kommer til å få så svi...

Spennende da. Må jo være positivt at tempen øker og de symptomene du har da. Tror jeg ville tatt testen i morgen tidlig hvis du bare har en test. Håper det er en spire som klorer seg fast:)

Tester i morgen tidlig. :) fortsatt ingen tr, og jeg er rasende sint . Stakkar sambo

Tester i morgen tidlig. :) fortsatt ingen tr, og jeg er rasende sint . Stakkar sambo

Det var det mest tydelige symptomet her før jeg testa positivt, elendig humør :p Jeg var irritabel og rett og slett sur :p Hehe, ikke så gøy for han som skal bo sammen med meg, men har heldigvis gått litt over nå som jeg vet hva som gjør det :D

Testa helt hvit test idag. Håper tanta fortsetter å holde seg unna :-) Tester igjen på lørdag da. Er dere med på testedate? :D

Blendahvit test og lav temperatur. Så da var denne pp over. :-(
Skal prøve å holde motet oppe men har mest lyst å bare gråte.
vi er begge over 30, og føler toget går snart.

10 dpo og fortsatt høy temp... Tror det ryker en test i Helgesvingen, men så redd for å bli skuffet da... Tenk om den er negativ likevel.....

Leo vil bli storebror <3

Blendahvit test og lav temperatur. Så da var denne pp over. :-(
Skal prøve å holde motet oppe men har mest lyst å bare gråte.
vi er begge over 30, og føler toget går snart.
Æsj så kjipt. Det er så kjedelig å føle det slik, føler det slik selv også nå etter å vært prøvere i snart to år og mannen har blitt 40, riktignok er jeg bare 29, men likevel.... Neste pp må være mnd, da sitter spiren ;)

Leo vil bli storebror <3

Kjenner følelsen, bedre lykke neste pp!

Æsj så kjipt. Det er så kjedelig å føle det slik, føler det slik selv også nå etter å vært prøvere i snart to år og mannen har blitt 40, riktignok er jeg bare 29, men likevel.... Neste pp må være mnd, da sitter spiren ;)

Takk til dere, snille. Godt å kunne være lei seg og få forståelse for dette...

Har gått gjennom alle syklusene jeg har registrert i FF, og selv om vi har prøvd siden august i fjor, så vil jeg si at kun halvparten av PP'ene har vært slik at graviditet har vært en mulighet. Sambo har vært mye syk (som har resultert i null sex/bommet på EL, samt at han har vært på sykehuset). Vi har altså hatt 5 reelle PP. Det bare føles som vi har holdt på så lenge....

Jeg har stabil sykluslengde, Crinone har hjulpet noe på lutealfasen, jeg får positive EL-tester og sikker temp-økning etter EL, el-smerter som bare det. Gyntime i november bekreftet at alt ser ok ut. Skal ikke være noe i veien for at vi skal kunne bli gravide. Vi må bare smøre oss med litt tolmodighet. Nå ble det ikke baby til jul, men baby til nyttår eller en herlig vår-baby er ikke så ille det heller!

Klem til alle dere andre som også bare har fått en strek denne pp.

Kjedelig dette altså! Har du følt/trodd at noe har vært på gang (slik som meg)?

Ja for jeg har helt plutselig blitt kvalm og kastet opp.. vondt i nedre magedel, sinna og lei meg for å så være happy.. TUNGE pupper.. kjennes ut som de faller i bakjen når jeg tar av bh'n..
El var alt for tidlig denne mnd, fikk en følelse og bare testet for å se,jammen var el der.. 5 dager før tiden.. humpihump.. tre fire dager etter de så stakk det i livmora å første jeg tenkte var -shit! Nå tror jeg det klaffa!
Hatt sånn før og da var jeg gravid..
Svei av 7 tester etter ikm den gang, alle negative.. men uka etter de igjen sp var den positiv..
Er så sliten.. dette er pp 11... *puh!* hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp