Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Negativ test!
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Negativ test!
Sent from my iPad using BV Forum
Lykke til i uke 15!Jeg må visst flytte! La plutselig merke til at IKM ikke er som først venter, men på mandag uke 15.
Lykke til alle her inne? Håper det blir mange positive tester neste uke
Sent from my iPhone using BV Forum
Spotter ikkeDet er tidlig enda, og du spotter fortsatt ikke?
![]()
Takk for det! Kommer nok til å snike litt her inne for å se på alle de positive testeneLykke til i uke 15!![]()
Kan jo vær en festeblødningI dag er det mer lyse rosa på papiret når jeg tørker meg. Søren altså!!Kvalmen har begynt å gi seg også, så jeg antar at tanta kommer i løpet av kvelden/natten. Krysser fingrene til jeg bli blå enda, men det spøker for desemberbarnet
![]()
Ønsker et hjertebarn ❤
7 dpo, så jeg har fortsatt 6 dager igjen til jeg egentlig skal ha tantebesøkKan jo vær en festeblødning. Hvor mange dpo er du?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Man vet jo ikke før tr faktisk kommerI dag har jeg ikke hatt noen symptomer.. Alt er borteUtennom litt stikking i magen så jeg forbereder meg på spotting i løpet av helgen..
Hva tenker dere som har prøvd en stund om enda en pp hvor det ikke klaffer og ikke 2014 baby?
Jeg har tenkt mye på det og har kommet frem til, vi blir gravide når det er meningen. Det er overhode ikke noe man kan gjøre annet enn å kose seg med mannen sin og være sunn og frisk. Akkurat de neste ukene skal jeg i utdrikkningslag og ha to store bursdagsfeiringer så jeg føler jeg har mye å se frem til. Ville jo helst vært edru på disse tilstelningene men nå har jeg holdt meg fra alkohol siden før jul så gjett om jeg skal ta den helt ut hvis TR kommer!
Dagens utblåsning
Taster på appen![]()
Det må vere så fint når barn og kjæledyr kommer godt overensVi har og katt. Katten var superskeptisk i starten, men gradvis har katten og 3-åringen blitt perlevenner <3 Koselig og se!
Jeg skL også teste i morgen tidligJeg tester i morgen!Haha, så i starten av tråden at jeg skulle vente til 1. april, men hvem prøver jeg å lure? Det går jo ikke
8 dpo i morgen, stor sannsynlighet for negativ test, men det er jo så spennende! Og tenk visst!
![]()
Jeg tenker mye for tiden.. Det er litt over to måneder siden jeg mistet. Jeg skulle vært 5 måneder på vei nå. Jeg skulle ha kjent spark, visst kjønn, kjøpt klær, irritert meg over bekkensmerter, kost meg med den voksende magen.. Og i stedet sitter jeg her og er frustrert over en syklus som er helt på viddene, og en kropp som er alt annet enn gravid. Jeg synes det er så urettferdigI dag har jeg ikke hatt noen symptomer.. Alt er borteUtennom litt stikking i magen så jeg forbereder meg på spotting i løpet av helgen..
Hva tenker dere som har prøvd en stund om enda en pp hvor det ikke klaffer og ikke 2014 baby?
Jeg har tenkt mye på det og har kommet frem til, vi blir gravide når det er meningen. Det er overhode ikke noe man kan gjøre annet enn å kose seg med mannen sin og være sunn og frisk. Akkurat de neste ukene skal jeg i utdrikkningslag og ha to store bursdagsfeiringer så jeg føler jeg har mye å se frem til. Ville jo helst vært edru på disse tilstelningene men nå har jeg holdt meg fra alkohol siden før jul så gjett om jeg skal ta den helt ut hvis TR kommer!
Dagens utblåsning
Taster på appen![]()
Huff, stakkars degJeg tenker mye for tiden.. Det er litt over to måneder siden jeg mistet. Jeg skulle vært 5 måneder på vei nå. Jeg skulle ha kjent spark, visst kjønn, kjøpt klær, irritert meg over bekkensmerter, kost meg med den voksende magen.. Og i stedet sitter jeg her og er frustrert over en syklus som er helt på viddene, og en kropp som er alt annet enn gravid. Jeg synes det er så urettferdig![]()
Naboen har termin snart tror jeg. Jeg er så glad for at vi nesten ikke ser noe til naboene våre på vinteren. Jeg har ikke sett henne gravid i det hele tatt, og heldigvis flytter de i juni. Sorry altså, men jeg klarer ikke å være glad på deres vegne (vi er ikke veldig buddies med dem fra før da). Jeg er bare så vanvittig misunnelig, og det er hinsides sårt å skulle se henne. Vi lå ganske likt i svangerskapet i forhold til når vi giftet oss (de i begynnelsen av juli og vi i slutten av august), og nå ville det bare vært en påminnelse om at de har lykkes og vi ikke..
Drit og møkk, ikke visste jeg at denne prøvingen skulle ta sånn på! Nå lå det ikke en SA i planene mine heller da, så..
Og det ble dagens utblåsning fra meg![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk <3 Ja, det er skikkelig urettferdig! Og så frustrerende at det ikke er noe som helst man kan gjøre med det. Man må bare henge seg på reisen og håpe man en eller annen gang til slutt sitter der med et nurk i armene. Det virker så fjernt. Men vi skal få det til til slutt vi også!!Huff, stakkars degSkjønner godt det er sårt!! Det er helt for jævlig... Urettferdig!!! De sier jo "man vet aldri hvor lenge de andre har prøvd" jo, det gjør jeg. Ingen av mine venninner Jar noen gang prøvd. De ser på mannen sin så blir de gravide på første pp. Vi giftet oss i juli, det skulle jo klaffe innen 4 mnd minst
Taster på appen![]()
Spennende!Jeg skL også teste i morgen tidlig8 dpo.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, en dagTakk <3 Ja, det er skikkelig urettferdig! Og så frustrerende at det ikke er noe som helst man kan gjøre med det. Man må bare henge seg på reisen og håpe man en eller annen gang til slutt sitter der med et nurk i armene. Det virker så fjernt. Men vi skal få det til til slutt vi også!!![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app