Veldig positiv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hvis den er negativ igjen i morgen, er jeg 1 dpo da?Veldig positiv!
Så hvis den er negativ igjen i morgen, er jeg 1 dpo da?
Taster på appen![]()
Åja, OkeiPositiv test betyr at egget løsner innen 24-48 timer, så det er mulig du fortsatt får positiv test da. Men er den negativ, vil det si at egget har løsnet, og da er du ca 1 dpo![]()
Det blir spennende daBegynne å teste etter el i morgen tror jeg...
Kjedelig å ikke vite...Jeg kan være dpo. Da med ikm uke 13. Eller så er jeg ikke det.
Vet ikke.
Som vanlig.
fra app
Veldig.Kjedelig å ikke vite...
Taster på appen![]()
Pleier å ha Ca cd14, er cd10 i dagDet blir spennende daPleier du å ha tidlig eller sen EL?
Taster på appen![]()
Ja, men det er lov å håpeVeldig.
Men jeg er vant til det.
Og endte opp med å håpe på det denne gangen også.
Da med ikm i slutten av uke 13, ei uke før forventet.
Det kan bli tre lange uker frem mot mens 5. April det...
fra app
Det er lange 4 dagerPleier å ha Ca cd14, er cd10 i dag![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Ja, men synes nesten dagene etter el er lengere. Dpo dagene og håpet jeg får for så å bli så skuffet, det er det verste..Det er lange 4 dager
Taster på appen![]()
Ja, jeg vet... Kjenner håpet mitt begynner å komme og er veldig redd for å bli skuffa, igjen..Ja, men synes nesten dagene etter el er lengere. Dpo dagene og håpet jeg får for så å bli så skuffet, det er det verste..
Den ser positiv ut jaVis vedlegget 53978dagens EL test. Ser ut som den er positiv i dag og så da har vel FF rett om at eggløsningen skjer 19
Taster på appen![]()
Andre dagen med positiv så regner med EL i morgenDen ser positiv ut ja![]()
Da er det bare å få med seg mannenAndre dagen med positiv så regner med EL i morgen
Taster på appen![]()