IKM uke 14❤️

Blir litt mye fra meg nå, men føler jeg liksom har ingen andre som forstår på samme måte som dere i og med at ingen vet vi prøver.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre :dontknow
Siste test i rekka er og dette bildet er tatt i dag og bilde er tatt godt innen for 5 min fristen:
IMG_0775.jpeg

Jeg syns ikke den har blitt noe sterkere i løpet av 1 døgn. Først mente jeg den er blitt mer rosa i fargen, men i etterkant er jeg usikker på om det bare er jeg som ønsker så sterkt at dette skal være tilfellet at jeg griper etter halmstrå.
Det er altids det bitte lille håpet igjen helt frem til TR kommer bankende på døra, men er «redd» for å gi meg selv falske forhåpninger.
Samboer så også på testen og mente det måtte være skyggestrek.
Tok både en Makesure og en Metode test, men fikk ikke tatt bilde av begge før ca. 2 min etter fristen, så det bildet er jo egentlig ugyldig.
IMG_0774.jpeg

Klarer uansett ikke se noe på Metode testen, selv om den skal være mer sensitiv enn Makesure (10 mlU/ml kontra 25 mlU/ml) så er nok ingen babystrek jeg ser :sad010

Får bare prøve å sitte og vente tålmodig på TR, jeg.
 
Blir litt mye fra meg nå, men føler jeg liksom har ingen andre som forstår på samme måte som dere i og med at ingen vet vi prøver.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre :dontknow
Siste test i rekka er og dette bildet er tatt i dag og bilde er tatt godt innen for 5 min fristen:
Vis vedlegget 431959
Jeg syns ikke den har blitt noe sterkere i løpet av 1 døgn. Først mente jeg den er blitt mer rosa i fargen, men i etterkant er jeg usikker på om det bare er jeg som ønsker så sterkt at dette skal være tilfellet at jeg griper etter halmstrå.
Det er altids det bitte lille håpet igjen helt frem til TR kommer bankende på døra, men er «redd» for å gi meg selv falske forhåpninger.
Samboer så også på testen og mente det måtte være skyggestrek.
Tok både en Makesure og en Metode test, men fikk ikke tatt bilde av begge før ca. 2 min etter fristen, så det bildet er jo egentlig ugyldig.
Vis vedlegget 431960
Klarer uansett ikke se noe på Metode testen, selv om den skal være mer sensitiv enn Makesure (10 mlU/ml kontra 25 mlU/ml) så er nok ingen babystrek jeg ser :sad010

Får bare prøve å sitte og vente tålmodig på TR, jeg.
MS er sterkere og tydeligere i dag! Jeg ser strek på metode.
 
MS er sterkere og tydeligere i dag! Jeg ser strek på metode.
Uansett hvor mye jeg stirrer eller forstørrer bilde klarer jeg ikke se noe strek nr. 2 på Metode.
Må vel bare prøve å vente 1 døgn til før jeg tester igjen. Fant fort ut at det ikke er vits å teste utenom ettermiddag/kveld for da har jeg så utvannet urin.
Og jeg som liksom ikke skulle stresse sånn med den testinga … hvem prøver jeg å lure :laughing021
 
Litt skeptisk på om mannen vil tro meg i dag :laughing001 Jeg jubler ikke enda... men er da et steg i riktig retning.
Gratulerer! :Heartred har fulgt med og håpet at du snart skulle bli gravid igjen! :happy:
 
Har vært ekstremt lite aktiv her denne måneden… IKM var på tirsdag, men ingen tegn til TR enn så lenge og bare negative tester. Kanskje EL var veldig sen denne pp. Begynner å bli lei av ventingen. Vil bare få TR så vi kan begynne på ny pp. Pleier å ha veldig regelmessig syklus på 28 dager, men nå er jeg på cd32. Blir gaaaaal!!!!!!!
 
Har vært ekstremt lite aktiv her denne måneden… IKM var på tirsdag, men ingen tegn til TR enn så lenge og bare negative tester. Kanskje EL var veldig sen denne pp. Begynner å bli lei av ventingen. Vil bare få TR så vi kan begynne på ny pp. Pleier å ha veldig regelmessig syklus på 28 dager, men nå er jeg på cd32. Blir gaaaaal!!!!!!!
Skjønner deg fryktelig godt, er på dag 34 her…
 
IKM 5 april, men ingen mens enda og bare negative tester:wtf:
 
Har du tatt flere tester? :love017 :D
Ja, har tatt aaaaaaalt for mange :hilarious:
Alle er positive, men syns ikke de øker så mye. Frykter selvfølgelig at dette tilsier at det ikke går bra, men samtidig kan det ha sammenheng med at jeg er veldig tørst og derfor får utvannet urin. I tillegg er det jo lett «å se seg blind» ettersom man fort sammenligner fra test til test … og når det går bare rundt 6-8 timer mellom hver gang man tester er det jo ikke rart man ikke merker økning.
Her ser du testrekka mi:
IMG_0783.jpeg

Som du ser er de fleste Makesure tester (blå test), men så ble jeg fri så måtte kjøre Metode test (rosa) innimellom.
 
Back
Topp