ÅåDer kom tr :/

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÅåDer kom tr :/

Nå har jeg hatt to dager som bare har vært drittvære så mye lei meg og kjenner begge kunne grått for minste lille ting. Det er så slitsomt!
I går var IKM. Ingen tr er kommet og negativ test i dag. Skjønner ingenting. Fikk jo påvist eggløsning når jeg var til gynekolog. Hvor lang tid etter eggløsning kan jeg egentlig forvente mensen? Er det ikke to uker?
Nå har jeg hatt to dager som bare har vært drittvære så mye lei meg og kjenner begge kunne grått for minste lille ting. Det er så slitsomt!
I går var IKM. Ingen tr er kommet og negativ test i dag. Skjønner ingenting. Fikk jo påvist eggløsning når jeg var til gynekolog. Hvor lang tid etter eggløsning kan jeg egentlig forvente mensen? Er det ikke to uker?

Skjønner deg godt. Det er tungt med all denne prøvingen. Gang på gang med negative tester og store skuffelserNå har jeg hatt to dager som bare har vært drittvære så mye lei meg og kjenner begge kunne grått for minste lille ting. Det er så slitsomt!
Så gøy, og gratulerer så massewohoooo, kjenner jeg slapper litt mer av nå![]()
Akkurat det samme her :-(
Uff, håper du får et svar uansett snart! sender en klem![]()
ingen tr så langt idag å negativ test 
Det er så frustrerendeingen tr og negativ test idag igjen. Lenge har du ventet på tr du da?
wohoooo, kjenner jeg slapper litt mer av nå![]()
Skjønner deg godt. Det er tungt med all denne prøvingen. Gang på gang med negative tester og store skuffelser![]()
Det er mange som får sen positiv test,....så ikke mist motet. Håpet er ikke ute før TR kommer![]()
Hvorfor er alltid tr forsinket i prøveperiodene, men todsnok ellers?[emoji23] fortsatt negative tester og ingen tr her.