Cocopops
Flørter med forumet
Pulsen hoppet opp til 67 i dag, og jeg fikk samboeren min til å kjøre meg til butikken for å kjøpe en RFSU tidligtest. Se her...
Vis vedlegget 250144
Gratulerer ![emoji173]️[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pulsen hoppet opp til 67 i dag, og jeg fikk samboeren min til å kjøre meg til butikken for å kjøpe en RFSU tidligtest. Se her...
Vis vedlegget 250144
Gratulerer ![emoji173]️[emoji7]
Krysser fingrene for at mange joiner inn til desemberforumet Hatt en fin helg?![]()
Håper ukene flyyyyr fremover!Ja! bare masse kos og babysnakk med samboerHåper ukene flyyyyr fremover!
Hva har du gjort i helgen da?![]()
Hatt en fin helg?![]()
Ja, men travelmannen holder på å mure rundt tomten vår så har vært inne alene med en potte sur 1.5åring som kun vil ut til tjaktoooen vi har lånt[emoji28] ble litt bedre når han fikk vaffel i dag!
Enn du?
Tror jeg har fått min første skyggestrek, selv om det ikke kommer frem på bilde [emoji23]
10 dpo i dag, ømme bryst og vanvittig mye murring, strekker ned i lysken.
Enter herjer kroppen før tr eller så er det noe, selv tror jeg tr kommer.
Vis vedlegget 250385
Ser noe svakt! Håper det er babystrekHar du noen andre tester du kan prøve også?
Har 30 stk [emoji23] hvorav en til slik, 2 med ukesindikator som jeg sparer til jeg faktisk vet jeg er gravid og resten billigsteimler [emoji4]
Får teste igjen i morgen [emoji4]
Hvis jeg legger godviljen til ser jeg at det er noe, men jeg tror det bare er en skygge.
Hilsen pessimisten [emoji23]
Vis vedlegget 250387
8 DPO er tidlig da! Håper det kommer strek om noen dager![]()
Det skjønner jeg! Krysser fingrene for deg at det dukker opp to streker om noen dagerJa, det er veldig tidlig. Hadde bare så sterkt håp denne pp.

Det skjønner jeg! Krysser fingrene for deg at det dukker opp to streker om noen dager![]()