Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WiiiTesten på vensre side er tatt i kveld og den andre er tatt i dag mårres eller i gå. Den i går og i dag mårres er lik. Streken kom før tiden, men var ikke så sterk før jeg såg på den igjen etter halvannen time.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Vi gjørEr det mange her som prøver på nr1?
Sent from my iPhone using BV Forum
Slenger meg på med dagens test sammen med de andre dagene, synes den var sterkere i daghåper virkelig nå
Vis vedlegget 54297
Testen på vensre side er tatt i kveld og den andre er tatt i dag mårres eller i gå. Den i går og i dag mårres er lik. Streken kom før tiden, men var ikke så sterk før jeg såg på den igjen etter halvannen time.
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Har satt deg opp. Lykke tilKommer opprinnelig fra ikm 11, så 12 og nå her ettersom TR og positiv test lar vente på seg
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Der kom en svak strek innen tiden så, noen andre som ser den?like spennende hver morgen dette
babyjente 27 Juli ♡
Ser en strek derDer kom en svak strek innen tiden så, noen andre som ser den?like spennende hver morgen dette
babyjente 27 Juli ♡
Ser strekenDer kom en svak strek innen tiden så, noen andre som ser den?like spennende hver morgen dette
babyjente 27 Juli ♡
Gleder meg til oppdateringtror jeg kan skimte noe!
Nå har jeg ikke tisset siden Kl 21.30 og har kjøpt meg doc morris og er 10 dpo! Må bare vente til det blir ledig på do. Herregud så spent jeg er!!!!
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
4,5 minutt har gått. Ser ingenting. Hvordan får jeg DM fra hverandre?Gleder meg til oppdatering
Knekk den opp i "håndtaket". Vanskelig å se de svakeste strekene gjennom vinduet på de synes jeg4,5 minutt har gått. Ser ingenting. Hvordan får jeg DM fra hverandre?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Fikk den ut, her er det hvitere enn, ja! Blendahvit både på bt og doc m.Knekk den opp i "håndtaket". Vanskelig å se de svakeste strekene gjennom vinduet på de synes jeg
Den var det ingen tvil påSvak strek på cb i dag.. Ny på søndag 3 dager før ikm
Vis vedlegget 54337
Må vel bare smøre meg med tålmodighet da. Hadde vært typisk om el kom nå i helga, siden det er flere dager siden de forrige aksjene ble lagt og jeg drar bort fram til mandagDet er ikke noe i tempen din som tyder på at du har hatt el, nei