IKM UKE 13!

Kommer opprinnelig fra ikm 11, så 12 og nå her ettersom TR og positiv test lar vente på seg :(

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Testen på vensre side er tatt i kveld og den andre er tatt i dag mårres eller i gå. Den i går og i dag mårres er lik. Streken kom før tiden, men var ikke så sterk før jeg såg på den igjen etter halvannen time.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Wiii:) moro:) lett å se!

Sent from my iPhone using BV Forum

Testen på vensre side er tatt i kveld og den andre er tatt i dag mårres eller i gå. Den i går og i dag mårres er lik. Streken kom før tiden, men var ikke så sterk før jeg såg på den igjen etter halvannen time.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ser noen streker :)

Så spennende med alle disse testene allerede :D

Gratulerer så mye til alle :)

Spennende å se i morgen her da. Da skal jeg svi av den nest siste testen min før jeg stikker på treff for hele helgen :P Tviler på at den blir pos :)

Begynner å bli dårlig også :( Passer veldig dårlig :P

Der kom en svak strek innen tiden så, noen andre som ser den? :P like spennende hver morgen dette :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1395374739097.jpg
    1395374739097.jpg
    29,6 KB · Visninger: 93
Kommer opprinnelig fra ikm 11, så 12 og nå her ettersom TR og positiv test lar vente på seg :(

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Har satt deg opp. Lykke til :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Der kom en svak strek innen tiden så, noen andre som ser den? :P like spennende hver morgen dette :P

babyjente 27 Juli ♡
:D tror jeg kan skimte noe!
Nå har jeg ikke tisset siden Kl 21.30 og har kjøpt meg doc morris og er 10 dpo! Må bare vente til det blir ledig på do. Herregud så spent jeg er!!!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

:D tror jeg kan skimte noe!
Nå har jeg ikke tisset siden Kl 21.30 og har kjøpt meg doc morris og er 10 dpo! Må bare vente til det blir ledig på do. Herregud så spent jeg er!!!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Gleder meg til oppdatering:)

Neg test og temp fall (vet ikke om den er riktig siden jeg måtte opp noen ganger før jeg tempet :( men varmen i kroppen stemmer ikke helt forhold til temp.

Blør mer også. :( men jeg visste i grunn det. Får sette meg opp på TR :)

❤️❤️❤️❤️

Knekk den opp i "håndtaket". Vanskelig å se de svakeste strekene gjennom vinduet på de synes jeg:)

Fikk den ut, her er det hvitere enn, ja! Blendahvit både på bt og doc m.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det er ikke noe i tempen din som tyder på at du har hatt el, nei
Må vel bare smøre meg med tålmodighet da. Hadde vært typisk om el kom nå i helga, siden det er flere dager siden de forrige aksjene ble lagt og jeg drar bort fram til mandag :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp