IKM UKE 13!

Ja, man får jammen lyst til å prøve å teste sånn som dere holder på! :D Haha!
Så fantastisk at så mange har fått det til! Forrige IKM-runde jeg var med på var det heller få som ble gravide! Satser på dette er en magisk uke!! <3

Dette ser ut til å være den beste uke-tråden jeg har vært med på!

Jeg ser rett å slett på fargen på urinet:p er den for blank gidder jeg ikke ta vare på den:) jeg drikker for mye hele dagen så jeg tar den som ser konsentrert ut, disse ble tatt i 14:00 tiden:)

Han her er 1år og 6mnd vi er på kurs for 8 gang eller noe og han kan å komme seg opp på kanten og henger på ryggen mens jeg svømmer og hopper fra kanten:) det er så moro å ha en fast ting i uke som kun er vår tid:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så gøy! Hun er ganske så tøff hun også. Hun begynte da hun var 7 uker gammel :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Babysvømming ja! Det gikk min yngste på! Begynte på kurs da hun var 2 mnd gammel. Gikk frem til hun var 2 år. Så flyttet vi og der var det 1 års ventetid på svømmekurs! :/ Men hun klarte altså å svømme over bassenget før hun var 1 år gammel! Ikke på langsiden, men kortsiden! :-) (i lite basseng)

Ahh, mine har ikke gått på babysvømming, men vi har gått på småbarnssvømming (2-4 år) med dem tidligere i år (de var 2 og 5, han skulle egentlig gå vanlig svømmekurs, men trengte tilvenning.

Neste har jeg lyst å gå på babysvømming med, det hadde vært kos tenker jeg. Her går babysvømmingen på dagtid en ukedag, så da er det jo greit for mamma og baby (og pappa og baby når han har perm, de starter bare to ganger i året og vil helst at babyen skal være 3-4 mnd gammel, så det er fort over i pappaperm før man er ferdig med kurs) Der vi bodde før var det på kveldstid, og det kunne fungere fint for førstefødte (om enn litt sent i forhold til leggetid) men for andrefødte medførte det i alle fall kluss med leggetiden til den eldste...

Babysvømming ja! Det gikk min yngste på! Begynte på kurs da hun var 2 mnd gammel. Gikk frem til hun var 2 år. Så flyttet vi og der var det 1 års ventetid på svømmekurs! :/ Men hun klarte altså å svømme over bassenget før hun var 1 år gammel! Ikke på langsiden, men kortsiden! :-) (i lite basseng)
Så utrolig moro:) synes det er godt å vite at de blir trygge i vann og kan berge seg selv :)

Er det mange her som prøver på nr1?:)

Testen på vensre side er tatt i kveld og den andre er tatt i dag mårres eller i gå. Den i går og i dag mårres er lik. Streken kom før tiden, men var ikke så sterk før jeg såg på den igjen etter halvannen time.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395343851589.jpg
    1395343851589.jpg
    91,1 KB · Visninger: 87
Likt jeg og du da :) Når svir du av en test?

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg pleier å få HCG så sent, så blir nok så jeg drøyer det frem mot IKM! Hvis jeg klarer da;)

Begynner bli mange mange positive tester her. Trur dere tar opp alle plassene på desember. Vi som har IKM siste dagen i uke 13 har ikke en sjanse :p

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Det er heldigvis god, god plass på desember, både for søndag uke 13 og hele uke 14 og 15 og 16 for den del :)

Min ikm er vel lørdag...

Lille babyen min ♡
Nå kan du trygt flytte inn i mamma sin mage for mamma har slutta og forgifte kroppen sin og din hybel for 9mnd. Jeg lover å holde kroppen frisk og sunn og gjøre hva jeg kan for at du skal kunne vokse deg stor og sterk fram til du er klar til å komme ut og hilse på oss.
Mamma og pappa lengter sånn etter deg lille baby, og du vil få 4 storesøsken som du kan leke med og kose med og sikkert krangle litt med.
Håper vi kan være så heldige en gang til ♡

1395347045745.jpg

Har bare vært røykfri rett over 1 døgn men en plass må man jo begynne, og jeg er 100% sikker på at jeg skal klare å holde meg borte fra giftpinnene :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Fortsetter å henge her jeg, men er egentlig i tvil om jeg i det hele tatt har hatt el. Så blir vel en lang syklus denne gangen også. Jaja. Fordelen med det er at jo senere el er, desto nærmere 2015 kommer terminen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så moro med så mange positive tester! Første gang jeg har vært i en ikmtråd med så mange positive nyheter!!! :D Så hyggelig og gratulerer til dem det gjelder :)

Fortsetter å henge her jeg, men er egentlig i tvil om jeg i det hele tatt har hatt el. Så blir vel en lang syklus denne gangen også. Jaja. Fordelen med det er at jo senere el er, desto nærmere 2015 kommer terminen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er ikke noe i tempen din som tyder på at du har hatt el, nei

Ikm 28 :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Back
Topp