IKM UKE 13!

Det er lenge til! Så fin strek! Hvilken dpo er du i dag?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Tror jeg er 8 el 9. Vært så uregelmessig, men el skulle være sist onsdag, jeg tror den kom tirsdag, og denne ble til søndagen, så 2 el 3 dager før el!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror jeg er 8 el 9. Vært så uregelmessig, men el skulle være sist onsdag, jeg tror den kom tirsdag, og denne ble til søndagen, så 2 el 3 dager før el!

Da kan det kanskje være at el var litt tidligere? For streken er veldig tydelig til at du bare er 8 dpo... Anyway: gratulerer.
Jeg har aldri hatt en sånn tråd som dette før, skal man vente til ikm og føre alle dit dem skal da eller gjør man det med en gang?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Da kan det kanskje være at el var litt tidligere? For streken er veldig tydelig til at du bare er 8 dpo... Anyway: gratulerer.
Jeg har aldri hatt en sånn tråd som dette før, skal man vente til ikm og føre alle dit dem skal da eller gjør man det med en gang?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg aner ikke, men +\- noen dager går nok. Lite prøving de to ukene før denne ene hoppet i høyet, så rundt der må det være. Hadde veldig vondt i magen dagen før beregnet el allefall :)

Håper mange av dere følger meg inn i desember! Ensomt der enda! Min foreløpige termin er 6 des., men blir novemberbaby grunnet ks.

Den streken så selv jeg, og jeg ser ikke mange!

fra app

Gi meg beskjed om når dere vil bli flyttet til gravid eller om vi venter til ikm.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Slenger meg på med dagens test sammen med de andre dagene, synes den var sterkere i dag:) håper virkelig nå:)
Vis vedlegget 54297

Jeg har nettopp kjørt innom vitus og kjøpt doc morris. Kom nesten for sent på babysvømmingen pga det!

Edit:Hvor mange timer siden er det du har tisset når disse er tatt? Jeg våkner alltid på natta i 04 tiden og må tisse og vet ikke når urinen er mest konsentrert. Er det da på natta, eller i 7-8 tiden på morgningen? Jeg drikker ikke på natta, men det gjør jeg på kvelden. Tisser siste gang i 22 tiden.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Last edited:
Jeg har nettopp kjørt innom vitus og kjøpt doc morris. Kom nesten for sent på babysvømmingen pga det!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det kaller jeg prioritering:p er du på babysvømming også? Hvor gammel var babyen din igjen? Vi er også med på det og det er så koselig :)

Det kaller jeg prioritering:p er du på babysvømming også? Hvor gammel var babyen din igjen? Vi er også med på det og det er så koselig :)

Du svarte for fort på den forrige. Jeg skrev litt mer.
Hun er 8 mnd gammel :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Blir her til ikm takk ❤️

Dere får snart meg til å teste.

7 dpo, på ettermiddagsurin, etter middag med godt med drikke.

Ikke mye sjangs da, nei :P

Dere får snart meg til å teste.

7 dpo, på ettermiddagsurin, etter middag med godt med drikke.

Ikke mye sjangs da, nei :P
Denne gjengen er det jammen lett og bli påvirket av! Jeg kjenner jo godt til dine holdninger til testing, Sara! Forskjellen er at jeg sprekker og du klarer deg. Hahaha:p
Du får ta en i morgen tidlig for fellesskapet da vet du :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tviler på en i morgen tidlig. 8 dpo. Det er bare for tidlig.
Tidligste jeg har sett noe er 12 dpo, men kommer muligens til å ta på søndag 10 dpo. Kanskje. Eller så venter jeg og ser om jeg spotter i begynnelsen av uka før jeg tester.

Edit:Hvor mange timer siden er det du har tisset når disse er tatt? Jeg våkner alltid på natta i 04 tiden og må tisse og vet ikke når urinen er mest konsentrert. Er det da på natta, eller i 7-8 tiden på morgningen? Jeg drikker ikke på natta, men det gjør jeg på kvelden. Tisser siste gang i 22 tiden.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg ser rett å slett på fargen på urinet:p er den for blank gidder jeg ikke ta vare på den:) jeg drikker for mye hele dagen så jeg tar den som ser konsentrert ut, disse ble tatt i 14:00 tiden:)

Han her er 1år og 6mnd vi er på kurs for 8 gang eller noe og han kan å komme seg opp på kanten og henger på ryggen mens jeg svømmer og hopper fra kanten:) det er så moro å ha en fast ting i uke som kun er vår tid:)

Ja, man får jammen lyst til å prøve å teste sånn som dere holder på! :D Haha!
Så fantastisk at så mange har fått det til! Forrige IKM-runde jeg var med på var det heller få som ble gravide! Satser på dette er en magisk uke!! <3

Back
Topp