IKM UKE 13!

Jepp:) Kombinasjon svak strek og dårlig mobilkamera gjør det vanskelig å tyde.. Vises bedre i virkeligheten..redd for å få for store forhåpninger nå..hehe..

Sent from my iPad using BV Forum
Er det strek så handler det ikke lenger om forhåpninger. Det handler om å ikke miste og at det hverken blir kjemisk, sa eller MA.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Eneste jeg ser er at bildet er uskarpt. Håper den snart blir sterkere så je også ser. Det er jo så spennende :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Er disse bedre kanskje? Spennende å se ja..Ser fargen å bredden i dag..I går var den svak svak så måtte ha orntlig lys for å se..D slapp jeg i dag..Vanskelig å få til perfekt bilde så streken blir m:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    566,7 KB · Visninger: 81
  • image.jpg
    image.jpg
    616,2 KB · Visninger: 71
  • image.jpg
    image.jpg
    616,2 KB · Visninger: 82
Er det strek så handler det ikke lenger om forhåpninger. Det handler om å ikke miste og at det hverken blir kjemisk, sa eller MA.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Tro meg jeg vet, mistet tre ganger i fjor, så d vil jeg ikke oppleve igjen.
Bare så fort gjort å få skrudd opp foventningene så snart man aner en strek..

Er disse bedre kanskje? Spennende å se ja..Ser fargen å bredden i dag..I går var den svak svak så måtte ha orntlig lys for å se..D slapp jeg i dag..Vanskelig å få til perfekt bilde så streken blir m:)
Det første bilde er klart, ligner på min test i dag, skimter en svak strek:)

Ser kun strek på nr 1 jeg. Litt utydelige de andre. Blir spennende fremover. Hvilken dpo i dag?

Ser kun strek på nr 1 jeg. Litt utydelige de andre. Blir spennende fremover. Hvilken dpo i dag?
Gud så spennende..Er ikke sikker på dpo..Er mellom 8-10..Blir spennende å se fremover..Er helt klart tydeligere i dag enn i går..Hørt noen sier at stavene er bedre enn strimlene så vurderer å ta en av dem litt senere da strimmel ble sånn i dag

Gud så spennende..Er ikke sikker på dpo..Er mellom 8-10..Blir spennende å se fremover..Er helt klart tydeligere i dag enn i går..Hørt noen sier at stavene er bedre enn strimlene så vurderer å ta en av dem litt senere da strimmel ble sånn i dag
Digital er svart på hvitt. Da slipper du å gå å lure på om du kan stole på testene.

Ser deg ikke under IKM lista på side 1. Når har du IKM? Når trådstarter ser det fører hun deg opp :)

Hvis noen hadde sagt at den var blendahvit, så hadde jeg trodd dem, men når du sier at det er en strek der, så føler jeg at jeg kanskje ser noe. (Altså ikke godt nok enda) gleder meg til i morgen!
Kun det øverste bilde som er tydelig, de andre er uklare.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ser deg ikke under IKM lista på side 1. Når har du IKM? Når trådstarter ser det fører hun deg opp :)
25,står på lista:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff! Det er ikke bra! Håper den sitter nå! :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dere som har super svak strek, har dere tatt en el test nå? Hva viser den?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dere som har super svak strek, har dere tatt en el test nå? Hva viser den?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Nei,har ikke prøvd

Tok denne i dag, men usikker på om streken kom i tide for jenta mi våkna så måtte løpe å ta ho ;) så blir spennende å se i morgen om d e strek eller ei :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1395327428725.jpg
    1395327428725.jpg
    29,7 KB · Visninger: 83
Back
Topp