IKM UKE 13!

Her er testen svaaaaaak. Er bare på cd9 og forrige pp kom el på cd16 så er jo enda mange dager til el.
1394548817747.jpg

Er begynt forsintig med å legge inn aksjer annahber dag minimum så blir det hver dag når el nærmer seg.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Fortsatt positiv i dag på cd100!
Venter i spenning på å komme over i dpo-land:)
ImageUploadedByBV Forum1394551398.988846.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt positiv i dag på cd100!
Venter i spenning på å komme over i dpo-land:)Vis vedlegget 53427

Wow cd100???? Du må ha en tålmodighet av stål altså! Jeg er på cd9(!!) og er kjempe utålmodig på el!

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Wow cd100???? Du må ha en tålmodighet av stål altså! Jeg er på cd9(!!) og er kjempe utålmodig på el!

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg kan love deg det har vært noen nedturer de siste mnd, så lykken var stor i huset i går da testen endelig ble positiv:)
Å får vi full klaff nå så kan det ikke bli bedre:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ehh.. Ømme pupper rett før el.. Flere som har det?

Jepp, jeg har også det! Da jeg googlet fikk jeg bare opp at det var et tegn på at tr er på vei, men det stemmer ikke overens med min syklus værtfall :)

Jeg kan love deg det har vært noen nedturer de siste mnd, så lykken var stor i huset i går da testen endelig ble positiv:)
Å får vi full klaff nå så kan det ikke bli bedre:)

Sent from my iPad using BV Forum

Får håpe dere får det til denne gangen! Forstår d er håpløst med SÅ lange sykluser! :0

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da setter vi i gang i dag, sånn for sikkerhets skyld! EL skal visstnok være i helga, men kan ikke vite noe helt sikkert, så like greit å hoppe i det! ;)

Jeg: duuuuu? vil du kjøpe ett lodd til desemberlotteriet kanskje?
Mannen: haha, nei! For-tidlig-lotteriet!

Blir nok ingen desemberbaby her da, men vi var vel strengt tatt enig om å starte prøvingen skikkelig neste mnd så, bare jeg som ble litt ivrig ;) tror jeg har fått litt innblikk i syklusen min nå i alle fall!

Men da får jeg istedet heie på alle dere her som ønsker en mageboer denne mnd :D

Jeg forstår ikke hva som skjer med kroppen min :( Nå begynner jeg å bli frustrert..

Testen var jo så sterk i går ettermiddag (men ikke positiv, ble mye sterkere når den hadde tørket), men svakere igjen på kvelden. Jeg kan vel ikke ha nådd toppen enda? Noen som kan forklare meg hva som skjer? (Har tatt test et par-tre ganger om dagen her og der, derfor det er litt oppdelt.)

Vedlegg

• 1394571150697.jpg
    1394571150697.jpg
    77,5 KB · Visninger: 81
Trodde det var skrivefeil jeg! All ære til deg for at du fortsatt holder på :p
Neida,antallet dager stemmer..
Har bestemt meg mange ganger for å slutte å teste iløpet av denne tiden,men det er så vanskelig å la vær..Så glad for det i dag..å nå er nesten den lange ventetiden glemt..
Nå skal jeg kose meg i dpo-land:)

Jeg forstår ikke hva som skjer med kroppen min :( Nå begynner jeg å bli frustrert..

Testen var jo så sterk i går ettermiddag (men ikke positiv, ble mye sterkere når den hadde tørket), men svakere igjen på kvelden. Jeg kan vel ikke ha nådd toppen enda? Noen som kan forklare meg hva som skjer? (Har tatt test et par-tre ganger om dagen her og der, derfor det er litt oppdelt.)

Lh kan stige og synke fort. Noen har positiv i 2 dager, noen 1/2 dag. Og det kan også varierer fra gang til gang. Har du sett tråden jeg har lagt til i våre viktigste tråder som heter info om eggløsning?

Spekulering: CD 25 Kl 16.30.. Hvor lenge siden hadde du spist/drukket/tisset? Hva ville ha skjedd med testen om du hadde tatt den en time før eller en time etter? Hadde du el slim eller el smerter den dagen? Kjentes magen øm ut? Skjønner du hvor jeg vil hen? Om man kunne feste seg til et apparat som målte LH, ville den da ha vist positiv en eller annen gang i løpet av CD 25?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Lh kan stige og synke fort. Noen har positiv i 2 dager, noen 1/2 dag. Og det kan også varierer fra gang til gang. Har du sett tråden jeg har lagt til i våre viktigste tråder som heter info om eggløsning?

Spekulering: CD 25 Kl 16.30.. Hvor lenge siden hadde du spist/drukket/tisset? Hva ville ha skjedd med testen om du hadde tatt den en time før eller en time etter? Hadde du el slim eller el smerter den dagen? Kjentes magen øm ut? Skjønner du hvor jeg vil hen? Om man kunne feste seg til et apparat som målte LH, ville den da ha vist positiv en eller annen gang i løpet av CD 25?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Takk for at du tenker sammen med meg! Jeg er så sliten av å gå og fundere på dette alene nå.

Det er 1230 jeg har forsøkt å skrive, ikke 1630 :P Jeg hadde tisset på morningen 4 timer før (det var da jeg tok testen som det ikke står noe kl slett på), og jeg hadde vel egentlig ikke drukket noe som helst disse 4 timene. Testen kl 17 ble tatt uten å ha gått på do i mellomtiden, men jeg hadde drukket 2 timer før. Jeg tenker bare at hvis jeg hadde nådd LH-toppen etter testen 1230, burde jeg ikke ha klart å samle opp den LHen i urinen som jeg tok test nr 3 fra? Og at det da ville vært så mye LH at den ville vært positiv?

Jeg hadde litt tykt eggehviteslim i går kveld (CD 25) samt i dag ved ett dobesøk. Sånn skikkelig stretchy. Men ikke mye, og ikke sett det ved flere dobesøk. Ellers er utfloden kremete. Tappen er såpass åpen at jeg kan lirke en fingertupp såvidt inn, og det kan jeg vel ikke klare uten at den virkelig er åpen? Dette er første pp jeg tafser, så ikke så trygg på de observasjonene.

Og jeg har hatt noe slim (men ikke så sttetchy), stikninger og ømhet i underlivet i to uker nå, så jeg synes det er vanskelig å kjenne på kroppen når EL er.

Takk for at du tenker sammen med meg! Jeg er så sliten av å gå og fundere på dette alene nå.

Det er 1230 jeg har forsøkt å skrive, ikke 1630 :P Jeg hadde tisset på morningen 4 timer før (det var da jeg tok testen som det ikke står noe kl slett på), og jeg hadde vel egentlig ikke drukket noe som helst disse 4 timene. Testen kl 17 ble tatt uten å ha gått på do i mellomtiden, men jeg hadde drukket 2 timer før. Jeg tenker bare at hvis jeg hadde nådd LH-toppen etter testen 1230, burde jeg ikke ha klart å samle opp den LHen i urinen som jeg tok test nr 3 fra? Og at det da ville vært så mye LH at den ville vært positiv?

Jeg hadde litt tykt eggehviteslim i går kveld (CD 25) samt i dag ved ett dobesøk. Sånn skikkelig stretchy. Men ikke mye, og ikke sett det ved flere dobesøk. Ellers er utfloden kremete. Tappen er såpass åpen at jeg kan lirke en fingertupp såvidt inn, og det kan jeg vel ikke klare uten at den virkelig er åpen? Dette er første pp jeg tafser, så ikke så trygg på de observasjonene.

Jeg kan ingenting om tafsing.

Kommer kanskje ann på hvor mye du drakk og fargemengde i akkurat den testen. Hva hadde skjedd om du tok en ny test på samme urin? Jeg håper du la inn aksjer. Svar får vi ikke nå uansett. Jeg ville fortsatt å teste. Kanskje kroppen prøvde på en el uten å få det til også. Kroppen blir rar etter man har mistet....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Back
Topp