Vis vedlegget 53402
Bildet er tatt godt innenfor tidsfristen og strekene kom samtidig. CD 16 i dag.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Det er det vi kaller positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 53402
Bildet er tatt godt innenfor tidsfristen og strekene kom samtidig. CD 16 i dag.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Wow cd100???? Du må ha en tålmodighet av stål altså! Jeg er på cd9(!!) og er kjempe utålmodig på el!Fortsatt positiv i dag på cd100!
Venter i spenning på å komme over i dpo-landVis vedlegget 53427
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan love deg det har vært noen nedturer de siste mnd, så lykken var stor i huset i går da testen endelig ble positivWow cd100???? Du må ha en tålmodighet av stål altså! Jeg er på cd9(!!) og er kjempe utålmodig på el!
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ehh.. Ømme pupper rett før el.. Flere som har det?
Trodde det var skrivefeil jeg! All ære til deg for at du fortsatt holder påFortsatt positiv i dag på cd100!
Venter i spenning på å komme over i dpo-landVis vedlegget 53427
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg kan love deg det har vært noen nedturer de siste mnd, så lykken var stor i huset i går da testen endelig ble positiv
Å får vi full klaff nå så kan det ikke bli bedre
Sent from my iPad using BV Forum
Neida,antallet dager stemmer..Trodde det var skrivefeil jeg! All ære til deg for at du fortsatt holder på![]()
Lh kan stige og synke fort. Noen har positiv i 2 dager, noen 1/2 dag. Og det kan også varierer fra gang til gang. Har du sett tråden jeg har lagt til i våre viktigste tråder som heter info om eggløsning?Jeg forstår ikke hva som skjer med kroppen minNå begynner jeg å bli frustrert..
Testen var jo så sterk i går ettermiddag (men ikke positiv, ble mye sterkere når den hadde tørket), men svakere igjen på kvelden. Jeg kan vel ikke ha nådd toppen enda? Noen som kan forklare meg hva som skjer? (Har tatt test et par-tre ganger om dagen her og der, derfor det er litt oppdelt.)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for at du tenker sammen med meg! Jeg er så sliten av å gå og fundere på dette alene nå.Lh kan stige og synke fort. Noen har positiv i 2 dager, noen 1/2 dag. Og det kan også varierer fra gang til gang. Har du sett tråden jeg har lagt til i våre viktigste tråder som heter info om eggløsning?
Spekulering: CD 25 Kl 16.30.. Hvor lenge siden hadde du spist/drukket/tisset? Hva ville ha skjedd med testen om du hadde tatt den en time før eller en time etter? Hadde du el slim eller el smerter den dagen? Kjentes magen øm ut? Skjønner du hvor jeg vil hen? Om man kunne feste seg til et apparat som målte LH, ville den da ha vist positiv en eller annen gang i løpet av CD 25?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg kan ingenting om tafsing.Takk for at du tenker sammen med meg! Jeg er så sliten av å gå og fundere på dette alene nå.
Det er 1230 jeg har forsøkt å skrive, ikke 1630Jeg hadde tisset på morningen 4 timer før (det var da jeg tok testen som det ikke står noe kl slett på), og jeg hadde vel egentlig ikke drukket noe som helst disse 4 timene. Testen kl 17 ble tatt uten å ha gått på do i mellomtiden, men jeg hadde drukket 2 timer før. Jeg tenker bare at hvis jeg hadde nådd LH-toppen etter testen 1230, burde jeg ikke ha klart å samle opp den LHen i urinen som jeg tok test nr 3 fra? Og at det da ville vært så mye LH at den ville vært positiv?
Jeg hadde litt tykt eggehviteslim i går kveld (CD 25) samt i dag ved ett dobesøk. Sånn skikkelig stretchy. Men ikke mye, og ikke sett det ved flere dobesøk. Ellers er utfloden kremete. Tappen er såpass åpen at jeg kan lirke en fingertupp såvidt inn, og det kan jeg vel ikke klare uten at den virkelig er åpen? Dette er første pp jeg tafser, så ikke så trygg på de observasjonene.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Moro1 dpo her også! Endelig![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3