Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må være det jaDenne e vel positiv vel?
babyjente 27 Juli ♡
Den må være det jahappy humping
Sent from my iPhone using BV Forum
Og helst i gårDå e d i dag og i mrg så gjelde?
babyjente 27 Juli ♡
Og helst i går
Du må teste i morgen også. Egget slipper når LH hormonet er på topp. Så hvis du har positiv i morgen tidlig har det ikke sluppet enda, er den negativ i morgen har el skjedd mellom positiv i dag og negativ i morgen og egget lever i 24 timer. Du er hvertfall über fruktbar nå. Heldiggris
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Så moro jeg har el i dag mest sannsynligI går e i boks
babyjente 27 Juli ♡
Så moro jeg har el i dag mest sannsynligda er vi plutselig i dpo land og kan starte nedtellingen
lykke til
Åh, må få ut litt frustrasjon. Skrev jo at det ikke er noen vits for meg å teste etter el, da samboeren er mye borte på jobb. Denne uken var han borte fra mandag til fredag, dro igjen tidlig på morgenen i går og blir sannsynligvis borte til fredag igjen. Er vi heldige kommer han hjem i natt, men det er lite sannsynlig. Hvis kalenderen min stemmer er EL sånn ca på onsdag. Sååå, blir vel helt sikkert ingen desemberspire på oss heller. ÅååhNesten så jeg mister lysten på alt det her når han er borte så mye, vil jo ikke ha ansvar for to barn og hund alene så og si hele tiden heller...
fiine testen.. have funDenne e vel positiv vel?
babyjente 27 Juli ♡
Jeg er fortsatt ikke enig med FF om at EL har vært. Tipper den er på tirsdag eller onsdag.![]()
Ser ut som om FF ikke er helt enig med seg selv heller..Blir spennende! Har du regelmessige sykluser?
![]()
Nja.. stort sett mellom 29 og 32 så kan ikke klage![]()
Det er regelmessig nok detPleier du å ha el rundt disse tider?
Da har jeg lagt til setningen på førsteinnlegget.Jeg vil bare minne om at det er fint om dere sier ifra i Oppropslisten dersom dere blir gravide og flytter til terminforum. Det er jo helt nytt at vi har oppropsliste så jeg tenker at fremover kan vi kanskje ha det med i første innlegget i nye IKM-uke-tråder.
Altså en sånn beskjed nederst i hovedinnlegget:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum."
Så nå løper jeg rundt og gir beskjeden i alle IKM-trådene og så får vi kanskje en godt fungerende oppropsliste her inne nå som vi snart får skjult gruppe.
Da sniker jeg meg ut igjen.![]()
Klem til deg. Er i litt samme båt egentlig. Sambo er på jobb frem til onsdag i neste uke(mest sannsynlig) Har forventet EL på lørdag/søndagÅh, må få ut litt frustrasjon. Skrev jo at det ikke er noen vits for meg å teste etter el, da samboeren er mye borte på jobb. Denne uken var han borte fra mandag til fredag, dro igjen tidlig på morgenen i går og blir sannsynligvis borte til fredag igjen. Er vi heldige kommer han hjem i natt, men det er lite sannsynlig. Hvis kalenderen min stemmer er EL sånn ca på onsdag. Sååå, blir vel helt sikkert ingen desemberspire på oss heller. ÅååhNesten så jeg mister lysten på alt det her når han er borte så mye, vil jo ikke ha ansvar for to barn og hund alene så og si hele tiden heller...