IKM UKE 13!

Denne e vel positiv vel? :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1394426165620.jpg
    1394426165620.jpg
    24,2 KB · Visninger: 74
Då e d i dag og i mrg så gjelde?

babyjente 27 Juli ♡
Og helst i går :)
Du må teste i morgen også. Egget slipper når LH hormonet er på topp. Så hvis du har positiv i morgen tidlig har det ikke sluppet enda, er den negativ i morgen har el skjedd mellom positiv i dag og negativ i morgen og egget lever i 24 timer. Du er hvertfall über fruktbar nå. Heldiggris :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Og helst i går :)
Du må teste i morgen også. Egget slipper når LH hormonet er på topp. Så hvis du har positiv i morgen tidlig har det ikke sluppet enda, er den negativ i morgen har el skjedd mellom positiv i dag og negativ i morgen og egget lever i 24 timer. Du er hvertfall über fruktbar nå. Heldiggris :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

I går e i boks :P

babyjente 27 Juli ♡

Åh, må få ut litt frustrasjon. Skrev jo at det ikke er noen vits for meg å teste etter el, da samboeren er mye borte på jobb. Denne uken var han borte fra mandag til fredag, dro igjen tidlig på morgenen i går og blir sannsynligvis borte til fredag igjen. Er vi heldige kommer han hjem i natt, men det er lite sannsynlig. Hvis kalenderen min stemmer er EL sånn ca på onsdag. Sååå, blir vel helt sikkert ingen desemberspire på oss heller. Åååh :( Nesten så jeg mister lysten på alt det her når han er borte så mye, vil jo ikke ha ansvar for to barn og hund alene så og si hele tiden heller...

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff :( *klemmepå*

Jeg er fortsatt ikke enig med FF om at EL har vært. Tipper den er på tirsdag eller onsdag. :p

Her ser jeg det er mange som er i gang med eggløsning og dpo! :D Selv har jeg begynt å få symptomer på at el kommer om noen dager, men er nok enda "en stund til". Aksjeinnleggene er påbegynt i hvert fall! Lykke til alle sammen. Uke 9 ga dårlig avkastning, håper uke 13 er vesentlig bedre for oss!

Det er regelmessig nok det :) Pleier du å ha el rundt disse tider?

Ja jeg tror det.. før var jeg skråsikker :p
Men jeg har slurvet med temping i mange mnd. Litt fordi vi ikke "prøver så hardt". Det hørtes bedre ut inni hodet mitt, som Ole Brum sier, men ja.

Har og hatt en pause i prøvingen pga stress med jobb.

Det var den ppen :( EL smerter fra annen verden :( Nesten pos tester. Samboer dro på jobbreise i dag og er ikke hjemme før 22 i morgen :( Ikke orket vi å ha sex i går heller :P Sliten etter bursdagsbesøk :P Og siden han måtte reise før 6 i dag. Jaja... Krysser egentlig for at EL er i morgen eller onsdag helst, men kjenner på kroppen at egget slippes i dag, løpet av ettermiddagen :( Lav temp også...
*surmule litt :P Siden jeg håpte på desember baby :P *

Her er dagens tester :)
Testen kl 07. og 10.30.

07.
uz3b.jpg

10.30
3dvi.jpg

Den øverste er fra i dag tidlig og den andre er fra halv 11 :)
mgjk.jpg

Så, ja, lav temp og nesten pos tester så er det vel for sent :( Selvom det kaaaaanskje er en bitteliten mulighet, men tviler :confused::oops:

Jeg vil bare minne om at det er fint om dere sier ifra i Oppropslisten dersom dere blir gravide og flytter til terminforum. Det er jo helt nytt at vi har oppropsliste så jeg tenker at fremover kan vi kanskje ha det med i første innlegget i nye IKM-uke-tråder.

Altså en sånn beskjed nederst i hovedinnlegget:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Så nå løper jeg rundt og gir beskjeden i alle IKM-trådene og så får vi kanskje en godt fungerende oppropsliste her inne nå som vi snart får skjult gruppe.

Da sniker jeg meg ut igjen. :)

Jeg vil bare minne om at det er fint om dere sier ifra i Oppropslisten dersom dere blir gravide og flytter til terminforum. Det er jo helt nytt at vi har oppropsliste så jeg tenker at fremover kan vi kanskje ha det med i første innlegget i nye IKM-uke-tråder.

Altså en sånn beskjed nederst i hovedinnlegget:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Så nå løper jeg rundt og gir beskjeden i alle IKM-trådene og så får vi kanskje en godt fungerende oppropsliste her inne nå som vi snart får skjult gruppe.

Da sniker jeg meg ut igjen. :)
Da har jeg lagt til setningen på førsteinnlegget. :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Åh, må få ut litt frustrasjon. Skrev jo at det ikke er noen vits for meg å teste etter el, da samboeren er mye borte på jobb. Denne uken var han borte fra mandag til fredag, dro igjen tidlig på morgenen i går og blir sannsynligvis borte til fredag igjen. Er vi heldige kommer han hjem i natt, men det er lite sannsynlig. Hvis kalenderen min stemmer er EL sånn ca på onsdag. Sååå, blir vel helt sikkert ingen desemberspire på oss heller. Åååh :( Nesten så jeg mister lysten på alt det her når han er borte så mye, vil jo ikke ha ansvar for to barn og hund alene så og si hele tiden heller...

Sent from my iPhone using BV Forum
Klem til deg. Er i litt samme båt egentlig. Sambo er på jobb frem til onsdag i neste uke(mest sannsynlig) Har forventet EL på lørdag/søndag :(

Back
Topp