IKM UKE 13!

Hei jenter, da melder jeg meg inn her! Har hatt litt ustabile sykluser og tester ikke etter EL. Ikke enda iallefall, vil vente med det noen pp'er. Dessuten er det ikke så mye vits, da samboeren er mye borte på jobb og vi uansett "koser oss" når han er hjemme :p Ifølge kalenderen min som har målt gjennomsnittet på syklusen de siste månedene er IKM torsdag 27.03, pp3. Håper på desemberspire på alle sammen! :)
Da har jeg lagt deg til. :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

E dagens positiv? :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1394265417033.jpg
    1394265417033.jpg
    35,1 KB · Visninger: 78
E dagens positiv? :P

babyjente 27 Juli ♡
Nei, dessverre. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men det ser da ut til å nærme seg for deg :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da flytter jeg inn hit og håper ikke jeg må flytte noe mer. Begynte med uke 11, så uke 12, og vips så er jeg her ;) Jeg har min andre syklus etter SA i midten av januar, så det er nok derfor EL lar vente på seg. Den var her på CD 21 i sist syklus, så hadde visse forventninger om at den skulle være her innen det. Den gang ei ;) CD 23 nå and still counting.

Har hatt symptomer på EL i en evighet, så har gitt opp å kjenne etter på kroppen. Og testene har blitt litt sterkere både her og der, men like fullt negative dagene etter. Tålmodighetskremen ble funnet fram for en ukes tid siden, og det er bare å fortsette og bruke den :P

Ingen vits i å sette meg opp på noen dato foreløpig :)

Vedlegg

• 1394272871755.jpg
    1394272871755.jpg
    44,3 KB · Visninger: 72
Er det slik at hvis EL har vært, så forsvinner streken helt? Så lenge jeg har en teststrek som er svakere enn kontrollen, betyr det at EL ikke har vært? :-)

Hei. Flott om jeg får være med på lista:)

IKM 30.mars! PP1 etter SA

Last edited:
Skal egentlig ikke være fruktbar før mandag, men tror jammen meg EL kom tidlig denne gangen. :/

Er det slik at hvis EL har vært, så forsvinner streken helt? Så lenge jeg har en teststrek som er svakere enn kontrollen, betyr det at EL ikke har vært? :-)
Ikke nødvendigvis. Man har et visst nivå LH i blodet hele tiden, så noen har strek hele tiden (dog svak) :)

E denne positiv då? :P

babyjente 27 Juli ♡

Vedlegg

• 1394343126016.jpg
    1394343126016.jpg
    27,6 KB · Visninger: 68
ImageUploadedByBV Forum1394346300.250667.jpg
da har jeg brukt den sist el tesen min selvfølgelig, men det positive er at den endelig er skikkelig positiv og da ser det ut som jeg kanskje har stabil syklus på 31 dager slik som forrige mnd:) gleder meg til jeg er i dpo land:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, må få ut litt frustrasjon. Skrev jo at det ikke er noen vits for meg å teste etter el, da samboeren er mye borte på jobb. Denne uken var han borte fra mandag til fredag, dro igjen tidlig på morgenen i går og blir sannsynligvis borte til fredag igjen. Er vi heldige kommer han hjem i natt, men det er lite sannsynlig. Hvis kalenderen min stemmer er EL sånn ca på onsdag. Sååå, blir vel helt sikkert ingen desemberspire på oss heller. Åååh :( Nesten så jeg mister lysten på alt det her når han er borte så mye, vil jo ikke ha ansvar for to barn og hund alene så og si hele tiden heller...

Da flytter jeg inn hit og håper ikke jeg må flytte noe mer. Begynte med uke 11, så uke 12, og vips så er jeg her ;) Jeg har min andre syklus etter SA i midten av januar, så det er nok derfor EL lar vente på seg. Den var her på CD 21 i sist syklus, så hadde visse forventninger om at den skulle være her innen det. Den gang ei ;) CD 23 nå and still counting.

Har hatt symptomer på EL i en evighet, så har gitt opp å kjenne etter på kroppen. Og testene har blitt litt sterkere både her og der, men like fullt negative dagene etter. Tålmodighetskremen ble funnet fram for en ukes tid siden, og det er bare å fortsette og bruke den :P

Ingen vits i å sette meg opp på noen dato foreløpig :)

Du får si i fra når el kommer , så skal jeg føre deg opp på ønsket dag. Lykke til :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Er i min fruktbare periode fra i dag! El fredag, så her krysser jeg alt for desember 2014 babyyyyyyy
Er i pp 2, så skal ikke stresse om det ikke klaffer

Back
Topp