legit.
Jeg har bare sett reklamen og får helt.. hvordan si dette på en pen måte. Dårlige assosiasjoner.
Kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg faktisk så serien?![]()
Hmm.. Tror ærlig talt ikke du hadde tenkt annerledes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
legit.
Jeg har bare sett reklamen og får helt.. hvordan si dette på en pen måte. Dårlige assosiasjoner.
Kanskje jeg hadde tenkt annerledes om jeg faktisk så serien?![]()
Hmm.. Tror ærlig talt ikke du hadde tenkt annerledes![]()
*humrer*
Da skal jeg heller forbinne det med deg for du framstår både som anstendig og hyggelig![]()
Da har jeg lagt deg til.Hei jenter, da melder jeg meg inn her! Har hatt litt ustabile sykluser og tester ikke etter EL. Ikke enda iallefall, vil vente med det noen pp'er. Dessuten er det ikke så mye vits, da samboeren er mye borte på jobb og vi uansett "koser oss" når han er hjemmeIfølge kalenderen min som har målt gjennomsnittet på syklusen de siste månedene er IKM torsdag 27.03, pp3. Håper på desemberspire på alle sammen!
![]()
Serien er så sær at den blir bra*humrer*
Da skal jeg heller forbinne det med deg for du framstår både som anstendig og hyggelig![]()
Nei, dessverre. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men det ser da ut til å nærme seg for degE dagens positiv?
babyjente 27 Juli ♡
Serien er så sær at den blir brahæslig men likevel hysterisk morsom. Utrolig at det fins slike mennesker
![]()
Ikke nødvendigvis. Man har et visst nivå LH i blodet hele tiden, så noen har strek hele tiden (dog svak)Er det slik at hvis EL har vært, så forsvinner streken helt? Så lenge jeg har en teststrek som er svakere enn kontrollen, betyr det at EL ikke har vært?![]()
Ikke enda, kontrollstreken er fortsatt sterkere. Blir sikkert snartE denne positiv då?
babyjente 27 Juli ♡
Du får si i fra når el kommer , så skal jeg føre deg opp på ønsket dag. Lykke tilDa flytter jeg inn hit og håper ikke jeg må flytte noe mer. Begynte med uke 11, så uke 12, og vips så er jeg herJeg har min andre syklus etter SA i midten av januar, så det er nok derfor EL lar vente på seg. Den var her på CD 21 i sist syklus, så hadde visse forventninger om at den skulle være her innen det. Den gang ei
CD 23 nå and still counting.
Har hatt symptomer på EL i en evighet, så har gitt opp å kjenne etter på kroppen. Og testene har blitt litt sterkere både her og der, men like fullt negative dagene etter. Tålmodighetskremen ble funnet fram for en ukes tid siden, og det er bare å fortsette og bruke den
Ingen vits i å sette meg opp på noen dato foreløpig![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app