* IKM UKE 13* 2019

Trenger IKKE være noe galt :) 4 dager over IKM du ser jeg, nå husker jeg ikke om du testa etter EL, kanskje den kom senere enn antatt og det mulig er liten sjans for at det er for tidlig å teste? Vil ikke gi falsk forhåpninger, men så lenge TR ikke dukker opp sååå er ikke håpet ute :)

Testet etter el ja, den var positiv 12.mars, men fikk også positiv igjen 22.mars(samtidig som det var svake streker på bp g-test). Med det sakt så fikk jeg også positiv el test i går kveld klokken 11 :hilarious: tenker også om jeg bare produserer hcg seint, da søsteren min testet positivt når hun var 11 uker på vei :facepalm:
Heldigvis har jeg time hos gynekolog (egentlig for fertilitets sjekk) så tenker jeg får vell vente enten på tr eller å få høre hva han ser på undersøkelsen :)
Blir bare nervøs når puppene er små vonde, luft og smerter i magen, små kvalm inni mellom og livmortappen er lav(tror den er lukket men usikker siden dette er første gang jeg sjekker) :p tenker jo alltid det verste :banghead:

Testet etter el ja, den var positiv 12.mars, men fikk også positiv igjen 22.mars(samtidig som det var svake streker på bp g-test). Med det sakt så fikk jeg også positiv el test i går kveld klokken 11 :hilarious: tenker også om jeg bare produserer hcg seint, da søsteren min testet positivt når hun var 11 uker på vei :facepalm:
Heldigvis har jeg time hos gynekolog (egentlig for fertilitets sjekk) så tenker jeg får vell vente enten på tr eller å få høre hva han ser på undersøkelsen :)
Blir bare nervøs når puppene er små vonde, luft og smerter i magen, små kvalm inni mellom og livmortappen er lav(tror den er lukket men usikker siden dette er første gang jeg sjekker) :p tenker jo alltid det verste :banghead:

Oooh. Nesten FOR spennande! :o

Eg hadde ei stikkande smerte for om lag ei veke sidan (to stikk i vaken tilstand og i alle fall éitt som eg vakka av då eg sov), det var då éi veke etter positiv digital eggløysingstest. Har fått negativ graviditetstest, og eggløsningstest (billigstrimmel), så har ikkje gidda å testa sidan. Tappen er ganske hard og litt langt oppe. Men klarar ikkje bestemme meg for om den er open eller lukka, kjenner jo grop, liksom. Prøver å ikkje håpa for mykje. Hatar å skuffa meg sjølv..

Oooh. Nesten FOR spennande! :eek:

Eg hadde ei stikkande smerte for om lag ei veke sidan (to stikk i vaken tilstand og i alle fall éitt som eg vakka av då eg sov), det var då éi veke etter positiv digital eggløysingstest. Har fått negativ graviditetstest, og eggløsningstest (billigstrimmel), så har ikkje gidda å testa sidan. Tappen er ganske hard og litt langt oppe. Men klarar ikkje bestemme meg for om den er open eller lukka, kjenner jo grop, liksom. Prøver å ikkje håpa for mykje. Hatar å skuffa meg sjølv..

Kjenner følelsen, er såååå skuffende og ødelegger hele dagen når testen er negativ:p
Jeg blir gaaal

Kjenner følelsen, er såååå skuffende og ødelegger hele dagen når testen er negativ:p
Jeg blir gaaal

Eg også. Og det er ei pine å venta mellom eggløsning og testing. Og no har eg svidd av nok testar, syns eg. Pluss at eg ikkje har gidda kjøpa billigtestar for eg har jo liksom håp om at det skal funka denne pp og at eg ikkje har bruk for fleire testar. Men om mensen kjem blir det bidronninggele, og innkjøp av masse testar. Billige graviditetstestar og dyre eggløsningstestar. :p er så lei av utydelige el-testar.

Last edited:
Eg også. Og det er ei pine å venta mellom eggløsning og testing. Og no har eg svidd av nok testar, syns eg. Pluss at eg ikkje har gidda kjøpa billigtestar for eg har jo liksom håp om at det skal funka denne pp og at eg ikkje har bruk for fleire testar. Men om mensen kjem blir det bidronninggele, og innkjøp av masse testar. Billige graviditetstestar og dyre eggløsningstestar. :p er så lei av utydelige el-testar.

Bestillte nettopp 99 tester selv om tr ikke er kommet enda, men håpet om positiv test er så og si heeelt borte :p

Herlighet så spennende da, du MÅ oppdatere her inne etter hvert uansett utfall. Krysser for beibi :Heartbigred Kan jo være nå samma som søsteren din :happy:

Bestillte nettopp 99 tester selv om tr ikke er kommet enda, men håpet om positiv test er så og si heeelt borte :p

Kva el-testar bruker du? Eg føler det er uråd å sjå kortid det er maks på dei billige, så eg kjøpte meg monitor. Har brukt dobbel hormonindikator også, men den fekk eg jo høg på samme dag som mensen kom i denne pp. Og den var negativ då eg fekk høg eller maks (hugsar ikkje kva av dei, sannsynligvis berre høg etter eggløsning) på monitoren. Blir jo litt tullerusk av dette prøvestyret. Ingenting er perfekt.

Kva el-testar bruker du? Eg føler det er uråd å sjå kortid det er maks på dei billige, så eg kjøpte meg monitor. Har brukt dobbel hormonindikator også, men den fekk eg jo høg på samme dag som mensen kom i denne pp. Og den var negativ då eg fekk høg eller maks (hugsar ikkje kva av dei, sannsynligvis berre høg etter eggløsning) på monitoren. Blir jo litt tullerusk av dette prøvestyret. Ingenting er perfekt.

Jeg bruker babyplan sine strimler, funker veldig fint på meg samtidig som jeg kjenner det veldig på kroppen også når el er :) svetter som en gris den dagen testen er positiv og el slim i 4 dager (2 dager før pos test, samme dag som pos test og dagen etter)

Om el er blitt forsinket så har egget sluppet den 24.mars, sex den 26.mars, liten blødning på papiret den 29.mars og masse kramper/stikkinger både i går på jobb og idag :p så er jo enda ett håp da :p om det er tilfellet så er det jo ikke noe rart om testene er negative :hilarious:

I følge monitoren kjem mensen i dag. Eg har kjent litt murringer. Som om mensen kan komma kortid som helst. Er litt utflod, så føler jo for å gå på do og tørke/sjekka kvart 5. minutt i frykt for at den skal komma og eg skal blø igjennom. Hittil utan så mykje som ein liten dråpe rosa..

Men til dykk som er gravide her no. Korleis er utfloden no? Min er tynn, men seig og blank. Minner eigentleg om såpeboble..

Men til dykk som er gravide her no. Korleis er utfloden no? Min er tynn, men seig og blank. Minner eigentleg om såpeboble..
Altså.. vil berre samanlikne. Eg fekk jo negativ test for to dagar sidan. Har ikkje lyst å svi av test før på tysdag om ikkje mensen kjem før.

Slenger meg med på denne, altså bare for å høre :D jeg har absolutt ingenting selv ... Pleier alltid ha litt kremete mellom el og tr men nå er det da altså ingen verdens ting som kommer :p

Min ser litt ut som EL slim faktisk, det er så individuelt utfloden. Noen tørker opp, noen er mer hvit tykkere.

Great! :inpain: :facepalm: Er vel fare for at eg ryk på ein test i morgon tidleg, då. Har to graviditetstestar til monitor igjen. Har liksom ikkje lyst å kasta dei vekk unødigt. Men ting blir liksom litt for spennande av og til. Håpar ikkje monitoren er lært opp i aprilsnarr..:D

Jeg blir gal av å ikke vite :p er jo ALT som sviver i hodet nå om dagene :p skulle ønske det var en hjemme prøve man kunne ta som målte hcg i blod eller urin som sa hvor høyt nivået var, ikke bare ja eller nei liksom:p

Bloody sunday... :mad:

Bare å sette meg opp på TR.

Back
Topp