Hvorfor mener gynekologen syklusen ble for lang? Eller tenker har det noe å si ift lutealfase kanskje..
Sendte han mail (har time i mai) og han svarte med at syklusene var for uregelmessige og lange og han sa at det ikke er sikkert man har eggløsning med så uregelmessige og lange sykluser. Jeg temper, så vet jeg har EL. Det har hendt at kroppen ikke har klart å slippe egget, men da har jeg begynt å spotte og tempen forblir lav. Har uansett begynt med metformin etter anbefaling fra en fastlege grunnet pco. Syns det er litt surt å måtte vente 2 mnd på eggløsning, det skjedde den syklusen jeg ble gravid med eldste. Så vet ikke om det er pco som gjør det vanskeligere å bli gravid selv om man har EL? Hadde ikke problemer med det før, men da så de ikke pco på ultralyd...
Har lest at det kan ta litt lengre tid før kvinner med Pco og Pcos blir gravide, som skyldes lange sykluser, fravær av EL og hormoner i ubalanse. Om det tar veldig lang tid ville kanskje en blodprøve for å sjekke verdier på hormonene være noe.

Har vært på jobb. Ble krøll på oppgjøret i butikken ikveld, så missa videre buss og ja får tiden til å gå her på BV da