* IKM UKE 13* 2019

Det er et veldig vanlig tegn, ja!
Meeeen, jeg har hatt det flere ganger uten å være gravid!
Hvis det kommer sammen med andre symptomer, er det likevel grunn for å være optimistisk!

Hater litt disse forhåpningene man får i lutealfasen :yuck:

:goodnight
Jeg vet!!! Hver pp er det noe som gjør at jeg tenker at dette mååå jo bety noe... men neida! Fortsatt like lite gravid :p

En smule frustrerende, nedtur Når mensen kommer også nullstilles man og så er d bare å kjøre på:hungry: skal bli spennende å se tilbake på symptomer eller ikke den dagen testen er positiv!! Tenkte gjøre noe jeg ikke vil, teste tidlig, men jeg har bare 25 (..) så ingen tidlig tester - betyr bare at j må vente ei uke eller vente på mensen eller ikke!

Jeg har hatt små blødninger denne runde med eggløsning, 3 dager før og 3 dager etter sånn ca,, men i dag tidlig så bare stoppet all blødning helt opp og ikke så mye som en dråpe hele dagen :hilarious:
Forstår meg lite på denne kroppen ass, har også hatt null matlyst og litt småkvalm hele dagen(bare spist en salat liksom) :p utrolig frustrerende å ikke vite noe :wtf: måtte denne uken gå fort, jeg blir gaaal:bag:

Jeg kan fjernes fra denne ikm gruppa også uff. El kom i dag hos meg haha så blir ikke med videre her nå:rolleyes:

Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min :banghead:
Forventet max på monitoren på lørdag og EL på søndag. Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt :(:crybaby2

Vet ikke om jeg må melde meg ut av denne IKM gruppen eller hva som skjer...

Screenshot_20190318-072551_FF Mobile.jpg
20190318_062759.jpg

Jeg har hatt små blødninger denne runde med eggløsning, 3 dager før og 3 dager etter sånn ca,, men i dag tidlig så bare stoppet all blødning helt opp og ikke så mye som en dråpe hele dagen :hilarious:
Forstår meg lite på denne kroppen ass, har også hatt null matlyst og litt småkvalm hele dagen(bare spist en salat liksom) :p utrolig frustrerende å ikke vite noe :wtf: måtte denne uken gå fort, jeg blir gaaal:bag:
Satser på festeblødning da, er optimistisk jeg altså ❤

Åååh, jeg skjønner INGENTING av den dumme kroppen min :banghead:
Forventet max på monitoren på lørdag og EL på søndag. Men NEIDA. Testene viser fortsatt kun høy i dag, strimlene har ikke hatt noe særlig strek før i morges, nå kan jeg omsider se en økning. Og tempen ligger bare og roter i samme området...
HELVETE - gubben reiser på jobbreise på onsdag, det passer jo sykt bra når kroppen finner ut at den skal utsette alt :(:crybaby2

Vet ikke om jeg må melde meg ut av denne IKM gruppen eller hva som skjer...

Vis vedlegget 292168 Vis vedlegget 292169
Heng her forde om du ❤, jeg har ikke erfaring med temping men med EL tester som viser bare høy på monitor, kan hatt EL forde.

Heng her forde om du ❤, jeg har ikke erfaring med temping men med EL tester som viser bare høy på monitor, kan hatt EL forde.

Takk.. :Heartred

Jeg tester med alt jeg kan, både strimmeltester, monitor og temping.
Ser ikke ut på strimlene som jeg allerede har hatt EL, ettersom de stiger nå, ser det ut for at den nærmer seg en topp, muligens i morgen.. - får bare se.
Det som er dritkjipt er jo at mannen reiser bort tidlig onsdag morgen, så da får vi ikke lagt inn aksjer når det gjelder som mest :(
Hvis jeg får max i morgen har jeg jo EL på nettopp onsdag :sorry:

Blanke tester i dag dessverre. Håp enda håper jeg når man er 7 dpo.

Vedlegg

• IMG_20190318_081247.jpg
    IMG_20190318_081247.jpg
    23,5 KB · Visninger: 85
  • IMG_20190318_070623.jpg
    IMG_20190318_070623.jpg
    9,5 KB · Visninger: 90

Ser ikke ut på strimlene som jeg allerede har hatt EL, ettersom de stiger nå, ser det ut for at den nærmer seg en topp, muligens i morgen.. - får bare se.
Det som er dritkjipt er jo at mannen reiser bort tidlig onsdag morgen, så da får vi ikke lagt inn aksjer når det gjelder som mest :(
Med minstejenta, så hadde vi sex torsdag og lørdag. Monitor viste Max på mandag og tirsdag. Ho er snart 16 mnd.

Legg inn aksjer hver dag fram mot han reiser og en kjappis før han går'ut døra evt he he. Sperm lever opp til flere dager så det går fint.. Du er mest fruktbar dagene før og dagen EL sjer.

Takk for oppmuntrende ord @Abstract83 og @JenteMammaTil2 :Heartred

Vi får bare stå på helt til siste minutt før han reiser og krysse fingrene...! :D

Røyk på en test i dag også og føler jonselvfølgelig jeg ser en uuuber svak strek der :banghead:

Vedlegg

• Snapchat-185223032.jpg
    Snapchat-185223032.jpg
    6,9 KB · Visninger: 103
  • Snapchat-1519851864.jpg
    Snapchat-1519851864.jpg
    7,2 KB · Visninger: 103
  • Snapchat-1229466975.jpg
    Snapchat-1229466975.jpg
    11,7 KB · Visninger: 114
Back
Topp