V
Vivi
Guest
Vivi - 25år - B1- PP7 - EL ca 12/3 - IKM ca 26/3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mammatiltogutter987 - 30år - pp2 - B3 - EL 11.03 - IKM 25.03
hadde bare 2 dager med høy før Max sist pp. Har en mistanke om at el har vært pga symptomer, men samtidig så kan det jo bli Max enda. Bare så rart at jeg hadde mye smerter sist uke, slik som sist eggløsning. Kjenner minimalt nå, men har fremdeles eggløsningsslim.6. Dag med høy.
Nå er jeg lei av å vente på maxhadde bare 2 dager med høy før Max sist pp. Har en mistanke om at el har vært pga symptomer, men samtidig så kan det jo bli Max enda. Bare så rart at jeg hadde mye smerter sist uke, slik som sist eggløsning. Kjenner minimalt nå, men har fremdeles eggløsningsslim.
Resultat av gyn besøk følger;
EL har skjedd, da har j 25 dagers syklus denne pp også. Mange eggposer og alt så bra ut! Hurra!!
Kunne bare ringe for å få tidlig UL uten ny henvisning innen ett år
Dette ER spennende!
Så bra
Kunne gyn se om du var gravid eller ei? I og med at EL hadde vært og prat om tidlig UL![]()
Nei, EL i går tror j, så hun så bare at eggposen var tom og at EL hadde funnet sted!![]()
Har vært uten telefon i flere dager, lagt deg til lista nåFinner meg ikke på lista![]()
Oi så spennende, krysser for klaff denne ppResultat av gyn besøk følger;
EL har skjedd, da har j 25 dagers syklus denne pp også. Mange eggposer og alt så bra ut! Hurra!!
Kunne bare ringe for å få tidlig UL uten ny henvisning innen ett år
Dette ER spennende!
dritlei teste etter EL.. 6 dag meg høy på monitor..
Så greit å vite når EL har vært
Jeg tester nå, har fått en del EL-slim men testene sier bare lav![]()