* IKM UKE 13* 2019

6. Dag med høy.
Nå er jeg lei av å vente på max:banghead: hadde bare 2 dager med høy før Max sist pp. Har en mistanke om at el har vært pga symptomer, men samtidig så kan det jo bli Max enda. Bare så rart at jeg hadde mye smerter sist uke, slik som sist eggløsning. Kjenner minimalt nå, men har fremdeles eggløsningsslim.

6. Dag med høy.
Nå er jeg lei av å vente på max:banghead: hadde bare 2 dager med høy før Max sist pp. Har en mistanke om at el har vært pga symptomer, men samtidig så kan det jo bli Max enda. Bare så rart at jeg hadde mye smerter sist uke, slik som sist eggløsning. Kjenner minimalt nå, men har fremdeles eggløsningsslim.

Vanskelig å forstå seg på denne kroppen..

Woops, hadde time til gyn 2/4 men ringte nå pga avlysning så jeg skal dit senere i dag. Og EL i går eller i dag tror j. Spennende hva hun kan se og si:-)

Resultat av gyn besøk følger :-) ;
EL har skjedd, da har j 25 dagers syklus denne pp også. Mange eggposer og alt så bra ut:-) ! Hurra!!

Kunne bare ringe for å få tidlig UL uten ny henvisning innen ett år :-)

Dette ER spennende!

Resultat av gyn besøk følger :) ;
EL har skjedd, da har j 25 dagers syklus denne pp også. Mange eggposer og alt så bra ut:) ! Hurra!!

Kunne bare ringe for å få tidlig UL uten ny henvisning innen ett år :)

Dette ER spennende!

Så bra :)
Kunne gyn se om du var gravid eller ei? I og med at EL hadde vært og prat om tidlig UL :)

Så bra :)
Kunne gyn se om du var gravid eller ei? I og med at EL hadde vært og prat om tidlig UL :)

Nei, EL i går tror j, så hun så bare at eggposen var tom og at EL hadde funnet sted! :-)

Resultat av gyn besøk følger :) ;
EL har skjedd, da har j 25 dagers syklus denne pp også. Mange eggposer og alt så bra ut:) ! Hurra!!

Kunne bare ringe for å få tidlig UL uten ny henvisning innen ett år :)

Dette ER spennende!
Oi så spennende, krysser for klaff denne pp :)

Så greit å vite når EL har vært :)
Jeg tester nå, har fått en del EL-slim men testene sier bare lav :confused:

Ja!!! Veldig greit å forholde seg til. Merker endring i EL slim også.
Kjedelig testene ikke sier høy. Jeg har ikke testa fullt ut m tester, testa for seint forrige pp og hadde bare to tester denne pp som var svake Tors og fre, men naturlig d med EL søndag antageligvis.

Melder meg på denne tråden :)

Milla_mor - 30 år- B2- pp 1- el 13.03 - ikm 27.03

Jeg og min kjæreste har bestemt oss for å prøve å få vårt første barn sammen. Kastet p-pillene etter siste mens. Så nå blir det spennende å se om det tar lang tid før det klaffer. Hadde positiv eggløsningstest igår. Ifølge syklusen min skal jeg ha eggløsning imorgen. Vi holder på som kaniner, haha. Så gjenstår det å se hva som skjer. Tar det som det kommer, men hadde vært sprøtt med klaff på første forsøk. Ønsker alle dere prøvere her inne masse lykke til! ♡

CD12, første dag med høy på monitoren i dag :)
Så da er vi i gang!

Blir så usikker nå denne pp, er på dag nr 3 med småblødninger men EL testene blir sakte men sikkert litt sterkere hver dag:) skal ha EL den 15.03.
Satser på blødningene ikke er noe negarivt og at dette blir en positiv pp :)

Back
Topp