Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tanta nå sist var rar.. heldige de som har TR par dager. Pleier normalt ha 7 dager, minus denne gangen hvor jeg blødde betydelig mindre og kortere (3,5-4) Den på bildet er en graviditest som hører til CB fertilitetsmonitorHadde igjen fra sist PP.
Ååå spennende! Ser jo lovende ut den der?Vis vedlegget 290546
...har murret også idag, måtte ta ny graviditetstest. Ser en strek..
Ååå spennende! Ser jo lovende ut den der?
Du hadde en kortere og mildere mensen nylig? Kan du beskrive litt hvordan den var? Var blodet vanlig i farge osv?
Hvor laNår bør man starte med EL testene?
Mens ferdig mandag/tirsdag, FLO sier EL 13 mars. Starte til helgen kanskje? tester man hver dag?
Jeg har 27-28, så da stemmer helga ganske greitHvor laVis vedlegget 290764 ng sykus pleier du å ha?
Jeg pleier ha syklus ca 31+ dager og tester med fertilitetsmonitor som spørr etter test på dag 10 er det vel... jeg har fått «høy» på monitor fra dag 18/19, aldri fått max når jeg har prøvt.
Testet med cb digital graviditetstest og en annen pinnetest idag, begge negative.. kan jeg hatt kjemisk kanskje? Starter El testing ikvld denne pp, er isåfall påCD11.
. Flere dager over IKM kom «Gravid» og gubben ble overbevist før bebisen kom heldigvis Kan jeg spørre hva CD7 betyr?Fikk høy på monitor nå, to dager tidligere enn forventet. Stusset da jeg merket eggløsningsslim og smerter allerede, men da er det tydeligvis noe på gangCD 7 i dag.
CD =Syklus dag (cycle day)Kan jeg spørre hva CD7 betyr?
Så spennende, jeg har kjøpt EL tester og er spent på å teste![]()

CD7 her også. Jeg forventer ikke EL før rundt cd17, så har fortsatt en stund igjen før jeg begynner å teste.
Men temper hver dag nå, så følger litt med på den.
Hadde tenkt å bruke monitoren denne mnd også, men har klart å dumme meg ut ved å glemme å legge inn ny syklus innen de første 4 dagene, så nå er løpet kjørt og jeg får ikke brukt den denne PP. Jeg som hadde kjøpt nye tester til den og alt...!![]()