* IKM UKE 13* 2019

Tanta nå sist var rar.. heldige de som har TR par dager. Pleier normalt ha 7 dager, minus denne gangen hvor jeg blødde betydelig mindre og kortere (3,5-4) Den på bildet er en graviditest som hører til CB fertilitetsmonitor :) Hadde igjen fra sist PP.

Men med så fin strek så må du vel være gravid? :) kjenner så lite til EL-testing :P

Jeg skal teste med tester fra Eveline, med digital app :-) Ante ikke hva jeg skulle ta, men liker at det var en app som fulgte med som tolker for meg :)
Spent på når EL er, med nr 1 la vi inn aksjer når FLO sa det var EL, og det stemte etter 3-4 pp. Gjordt det samme nå, men syklusen har vært ustabil frem til januar. Så hadde trodd det skulle gå denne gangen nå når ting er stabilt, så kjente en del skuffelse når TR kom :(

LaLinea - 35 år - PP6 - B2 - EL 17/3 - IKM 27/3

Ååå spennende! Ser jo lovende ut den der? :p

Du hadde en kortere og mildere mensen nylig? Kan du beskrive litt hvordan den var? Var blodet vanlig i farge osv?

Det «rare» denne gangen ift sist (PP1 hvor vi mistet i Nov) så blødde jeg nok til å tro det for sikkert var mens. Hadde festeblødning sist som varte 1,5-2 dager. Blødningen nå sist var kortere , én av dagene hadde jeg såpass opphold at jeg lot være bruke bind.. hmm. Får vente å se.

Når bør man starte med EL testene? :-)
Mens ferdig mandag/tirsdag, FLO sier EL 13 mars. Starte til helgen kanskje? tester man hver dag?

Når bør man starte med EL testene? :)
Mens ferdig mandag/tirsdag, FLO sier EL 13 mars. Starte til helgen kanskje? tester man hver dag?
Hvor la
Screenshot_20190210-203019.png
ng sykus pleier du å ha?
Jeg pleier ha syklus ca 31+ dager og tester med fertilitetsmonitor som spørr etter test på dag 10 er det vel... jeg har fått «høy» på monitor fra dag 18/19, aldri fått max når jeg har prøvt.

Testet med cb digital graviditetstest og en annen pinnetest idag, begge negative.. kan jeg hatt kjemisk kanskje? Starter El testing ikvld denne pp, er isåfall påCD11.

Testet med cb digital graviditetstest og en annen pinnetest idag, begge negative.. kan jeg hatt kjemisk kanskje? Starter El testing ikvld denne pp, er isåfall påCD11.

Så rart, syns streken du hadde var så fin. Ikke opplevd kjemisk før så aner ikke.
Når jeg ventet førstemann tok det lang tid før det slo ut «gravid» på clearblue.
Jeg viste mannen strimmel testene som hadde svak rosa strek, men han ble ikke overbevist. Så tok jeg en clearblue som sa «ikke gravid» og han mente jeg innbilte meg strek:hilarious:. Flere dager over IKM kom «Gravid» og gubben ble overbevist før bebisen kom heldigvis :D:p

Fikk høy på monitor nå, to dager tidligere enn forventet. Stusset da jeg merket eggløsningsslim og smerter allerede, men da er det tydeligvis noe på gang:) CD 7 i dag.

Cd 7, antydning til EL slim, men kjente etter livmortappen, den kjentes ut til å være høyt oppe!
Antar EL er søndag. Har to EL tester igjen fra forrige pp, prøver de Torsdag og fredag eller fredag og lørdag, men satser i høyeste grad på nok sex:happy:

CD7 her også. Jeg forventer ikke EL før rundt cd17, så har fortsatt en stund igjen før jeg begynner å teste.
Men temper hver dag nå, så følger litt med på den.
Hadde tenkt å bruke monitoren denne mnd også, men har klart å dumme meg ut ved å glemme å legge inn ny syklus innen de første 4 dagene, så nå er løpet kjørt og jeg får ikke brukt den denne PP. Jeg som hadde kjøpt nye tester til den og alt...! :banghead:

CD7 her også. Jeg forventer ikke EL før rundt cd17, så har fortsatt en stund igjen før jeg begynner å teste.
Men temper hver dag nå, så følger litt med på den.
Hadde tenkt å bruke monitoren denne mnd også, men har klart å dumme meg ut ved å glemme å legge inn ny syklus innen de første 4 dagene, så nå er løpet kjørt og jeg får ikke brukt den denne PP. Jeg som hadde kjøpt nye tester til den og alt...! :banghead:

Ah så kjedelig!!! Greit å følge med på tp. Har ikke testa tp, da j innimellom jobber nattevakt og ugreie systemet..

Ganske Sliten søren meg stadig vekk, håper ikke d påvirker muligheten til å bli gravid!
Lagt aksjer tre kvelder på rad;) håper ikke d er for mye ift spermieproduksjonen:woot:

Tok en EL-test i dag, CD8, kom opp lav :-)
Tester på nytt lørdag/søndag alt etter om jeg får symptomer :-)

Vedlegg

• 75454141-EE9D-492D-B90A-48660C7E03AF.png
    75454141-EE9D-492D-B90A-48660C7E03AF.png
    78,5 KB · Visninger: 52
Back
Topp