IKM uke 13 & 14

Venter fortsatt på TR her, har kjennes ut som det skulle komme hvert øyeblikk hele uka.. sikkert ikke så bra med prøving at de siste syklusene gått fra å være stabil på ca 30 til å være 28, 35, 27 og (hittil) 32. Håper å unngå å teste etter el neste syklus og heller stole på de kroppslige signalene. Men da må syklusen starte snart :arghh:
Kjenner til følelsen!
Føler egentlig at eggløsningstestene stresser en opp, for man blir så oppslukt av at NÅ må det skje siden den teststreken er sterk osv. :hilarious:

Så jeg har ikke kjøpt inn nye el-tester fremover nå. :cool:
Hadde bestemt meg for å sjekke en syklus for å være sikker på at den toppen kom, og det gjorde den.

Så nå skal jeg leve som vanlig, nyte et glass vin eller to når jeg føler for det også kommer den positive testen når den kommer :hilarious::Heartred

Vis vedlegget 481479
Vis vedlegget 481480

10 dpo oppe, 12 dpo nede. Ser ikke noen økning.

Den øverste er tatt senere på dagen enn den nederste.

Fortsatt Make Sure vanlig. Har testet litt sterkere midt på ettermiddagen enn på morgenurin, så har litt håp for tester senere i dag da.

Er det flere som tester litt svakere på morgenurin? Føler jeg er så nødt til å tisse på morran at det er utvannet likevel!

Her er et skråbilde fra i morges.
Vis vedlegget 481483
Så fin økning :love017 Har hørt det er flere som sier det er sterkere på 2.urin enn på morgenurin :happy:

Vis vedlegget 481479
Vis vedlegget 481480

Fortsatt Make Sure vanlig. Har testet litt sterkere midt på ettermiddagen enn på morgenurin, så har litt håp for tester senere i dag da.

Er det flere som tester litt svakere på morgenurin? Føler jeg er så nødt til å tisse på morran at det er utvannet likevel!

Vis vedlegget 481483
Ser positivt ut❤️ :smiley-bounce016

Vis vedlegget 481479
Vis vedlegget 481480

Vis vedlegget 481483

Sniker her, men mine tester var alltid svakere på morgenen. Til slutt tok jeg meg sammen og sammenlignet kun formiddag med formiddag feks, ble helt nervevrak av testingen. :hilarious:
Syns dette er kjempe streker til å være 12DPO jeg. Håper den blir enda sterkere :love017

Sniker her, men mine tester var alltid svakere på morgenen. Til slutt tok jeg meg sammen og sammenlignet kun formiddag med formiddag feks, ble helt nervevrak av testingen. :hilarious:
Syns dette er kjempe streker til å være 12DPO jeg. Håper den blir enda sterkere :love017
Takk! Fikk ikke noe sterkere nå klokka 13 heller, men tror heller ikke de er svakere i det minste.
Skal prøve å slappe litt av og bare forholde meg til at det er positivt så lenge det er positivt.

Back
Topp