IKM uke 13 & 14

Bare et spm, hvordan merker dere at dere har eggløsning? Har dere opplevd å ha el samme mnd som dere har hatt kjemisk?
Jeg hadde et svangerskap som endte i kjemisk tidlig I februar. Håpet veldig at jeg skulle være gravid igjen nå, men fikk mens rundt midnatt 6/3. Den varte utrolig kort, blødde lite (kunne ha brukt samme bind i de 36 timene det varte) og spottet svakt de tre neste dagene.
Ifølge el kalkulator skal jeg ha el mandag/tirsdag. Jeg har merket lite symptomer på el tidligere, men har heller aldri trengt å tenke på det. Vil helst unngå å teste for el da jeg tror det bare skaper mer stress for meg vi "hopper i høyet" ca annenhver dag nå så jeg håper jo vi treffer snart igjen. Blir raskt gravid , men nå føles ikke raskt fort nok..
Jeg har bare merket endring i utflod dagenw rundt eggløsning, av og til også stikninger der jeg tror eggstokken er. Denne gangen testet jeg med eggløsningstest også.

Skulle egentlig starte ved positiv test, men siden det er siste pp antageligvis, så kjører jeg på fra 3dpo. Litt for å slippe å stresse med å teste tidlig. Vet ikke hvor lenge, blir nok ultralyd hos gynekolog og så høre da, hvis det skulle klaffe. Ved positiv test skal jeg ta to ganger om dagen
Jaa, skjønner. Da har du sikret deg uansett :happy:

Hvorfor måååå jeg teste tidlig når jeg vet hva det kan medfører. Er tror jeg 8 DPO mer enn 7 DPO (gikk tom for EL tester så la på en dag etter når den begynte å øke). Dette er nok skyggestrek, men skal ta ny i kveld og den var ikke der idagmorges. Bilde ble litt dårlig, noen som ser?

Vedlegg

• IMG_0015.jpeg
    IMG_0015.jpeg
    194,8 KB · Visninger: 40
  • IMG_0014.jpeg
    IMG_0014.jpeg
    182,6 KB · Visninger: 40
Hvorfor måååå jeg teste tidlig når jeg vet hva det kan medfører. Er tror jeg 8 DPO mer enn 7 DPO (gikk tom for EL tester så la på en dag etter når den begynte å øke). Dette er nok skyggestrek, men skal ta ny i kveld og den var ikke der idagmorges. Bilde ble litt dårlig, noen som ser?
Jeg ser :smiley-angelic001

Syns jeg skimter noe :smiley-angelic001 :love017

Ser noe her :)

*sniker*
Jeg ser! Håper det er strek. Var veldig sterk skygge hvis ikke!:stop::dummy1::dummy:

Før har jeg hatt blinkende smiley først i to dager, deretter fast smiley. Føler heller ikke på meg at EL har kommet enda (da har den også kommet tidligere enn før), ser ikke sånn ut på utfloden min enda. Så tenker det fastenede smilefjeset kom alt for tidlig. Men - legger inn aksjer nå så tar jeg det litt utover også så får vi se :)
Ja, det er vel det beste å gjøre uansett - lykke til ❤️

Back
Topp