IKM uke 13 & 14

Jo, jeg pleier ikke å få så sterk. Tatt gtest?
Mensen min var forsinket med en uke. Skulle hatt den den 28/02, og på lørdag fikk jeg lyserosa blødning og mer rødlig på søndag og i dag er det nesten ingenting men litt brunlig på bindet. Så tok en el test bare for moro skyld i dag siden jeg fikk de i posten i dag.

Har testet negativt på g-test til og med lørdag/søndag som var nå.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 35
Himmelmamma - 32 år - Barn nr 3, har en i hånden og en i hjertet - prøveperiode 3 etter tap og d.fødsel jan 2026 - eggløsning 12-14 mars - IKM 24-26 mars.

Kommer fra "uke 11 & 12" da eggløsningen har latt seg vente på denne syklusen, men det er vel bare litt sånn det er når systemet starter opp igjen etter graviditet.

Så de er litt sterke, blir svakere og sterkere igjen nærmere el hos deg?
Mine gjør det, svinger veldig opp og ned. Forrige syklus var den mye og opp og ned, ganske svak på morgenen også testet jeg etter tre timer og da var den super positiv! Det er visst varierende fra syklus til syklus, kvinne til kvinne - om man har en rask økning eller en mer langsom stigning.

Himmelmamma - 32 år - Barn nr 3, har en i hånden og en i hjertet - prøveperiode 3 etter tap og d.fødsel jan 2026 - eggløsning 12-14 mars - IKM 24-26 mars.

Kommer fra "uke 11 & 12" da eggløsningen har latt seg vente på denne syklusen, men det er vel bare litt sånn det er når systemet starter opp igjen etter graviditet.
Velkommen inn her ❤️ håper EL kommer snart..det er ikke lenge siden januar..håper du har det bra etter vanskelige forhold. Håper det kommer en ny spire snart(nå!), som sitter til termin :happy:

Mine gjør det, svinger veldig opp og ned. Forrige syklus var den mye og opp og ned, ganske svak på morgenen også testet jeg etter tre timer og da var den super positiv! Det er visst varierende fra syklus til syklus, kvinne til kvinne - om man har en rask økning eller en mer langsom stigning.
Ja, når jeg tenker meg om nå så husker jeg at el kom innen de tre første dagene etter tr når vi ble gravide med minstemann. :bookworm:

Ja, når jeg tenker meg om nå så husker jeg at el kom innen de tre første dagene etter tr når vi ble gravide med minstemann. :bookworm:
Oi, ja det var raskt! Forrige syklus hadde jeg eggløsning på dag 10 og nå er jeg på dag 14 uten noen tegn til eggløsningen - man kan jo bli små sprø av dette :p

Jeg lovet meg selv å holde meg borte fra forum denne PP, da ting er sårt. Men her er jeg da,siste runde før nytt ivf. Med EL på CD 19! Ensomt når ingen vet vi prøver aktivt før forsøk.

Dizzy- 37 - B1 - PPX - EL 10/3 - IKM 24/3

Back
Topp