IKM uke 13 ♥️

Jeg både ser strek, og ikke ser strek :arghh: 10 dpo i dag.
56F385C1-97B9-415C-AE8D-481839BFAEE5.jpeg

I virkeligheten ser jeg den, også ser jeg den ikke :hilarious: Nå har den tørket, og da er det flere rosa prikker på den. Er vel ikke annet å gjøre enn å teste på nytt:hilarious:
Åhr så spennende! Det er jo så absolutt håp enda, 10 dpo er faktisk enda tidlig selv om mange andre tester postitivt allerede. Men så kan det hende noen er 1-2 dager lengre enn man tror eller at du er 1-2 kortere:confused013 Sånn tenker jeg hvertfall☺️❤️

Åhr så spennende! Det er jo så absolutt håp enda, 10 dpo er faktisk enda tidlig selv om mange andre tester postitivt allerede. Men så kan det hende noen er 1-2 dager lengre enn man tror eller at du er 1-2 kortere:confused013 Sånn tenker jeg hvertfall☺️❤️
Ja, jeg lurer faktisk på om jeg bare er 9dpo ut fra eltestene, men jeg går ut fra 10 dpo :woot:

TR her i dag, noe som faktisk ble til en lettelse! Første syklus etter p-piller og graviditet, har fortsatt 10 dagers lutealfase. Og har pådratt meg problemer med en skive i ryggen, så må til mr. Greit å få dette på plass før man blir gravid igjen, hvertfall med en liten en hjemme. Han er første prioriteten min :Heartred :Heartred:Heartred

8DPO
Tungpustet, tett i nesa, hoven og vondt i tannkjøttet, små vondt i hodet og tunge øyelokk.. Like før jeg sovner:sleep011 En liten halv time med skikkelig mensensmerter i dag tidlig og nå ingenting.
Skulle en tro det har festet seg ferdig der nede nå:smiley-angelic003:happy::Heartpink

4 dager igjen til testing:angel4

1680096662458.jpeg

20230329_221656.jpg

Siden jeg fikk økning på tester for et par dager siden, for så å få helt blanke tester i 2 dager etter så antar jeg kjemisk å gir opp denne PP. 10dpo, men mistenker 11 eller 12 basert på når jeg fikk strek på g-testen :wacky: Tom for tester er jeg også:laughing002

Tror jeg har hatt en kjemisk denne gangen. Strekene/skyggene mine fra i går er så og si helt borte. Gradvis blitt svakere. Spotter fortsatt, men veldig sparsomt Pleier å spotte før mens, men ikke før type 13-14 DPO, så ikke å ha så kort lutealfase som nå

Last edited:
Tror jeg har hatt en kjemisk denne gangen. Strekene/skyggene mine fra i går er så og si helt borte. Gradvis blitt svakere. Spotter fortsatt, men veldig sparsomt Pleier å spotte før mens, men ikke før type 13-14 DPO, så ikke å ha så kort lutealfase som nå
Så kjedelig :( blir vel enda mer av en emosjonell beeg og dalbane enn om det bare ikke hadde funka :Heartred

Back
Topp