guttemamma5
Glad i forumet
Jeg både ser strek, og ikke ser strek
10 dpo i dag.
10 dpo i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo i dag.
Hvordan er den nå når den har tørket litt?Jeg både ser strek, og ikke ser strek10 dpo i dag. Vis vedlegget 402335
I virkeligheten ser jeg den, også ser jeg den ikkeJeg seeeer
![]()
Nå har den tørket, og da er det flere rosa prikker på den. Er vel ikke annet å gjøre enn å teste på nytt
Åhr så spennende! Det er jo så absolutt håp enda, 10 dpo er faktisk enda tidlig selv om mange andre tester postitivt allerede. Men så kan det hende noen er 1-2 dager lengre enn man tror eller at du er 1-2 kortereI virkeligheten ser jeg den, også ser jeg den ikkeNå har den tørket, og da er det flere rosa prikker på den. Er vel ikke annet å gjøre enn å teste på nytt
![]()
Sånn tenker jeg hvertfallJa, jeg lurer faktisk på om jeg bare er 9dpo ut fra eltestene, men jeg går ut fra 10 dpoÅhr så spennende! Det er jo så absolutt håp enda, 10 dpo er faktisk enda tidlig selv om mange andre tester postitivt allerede. Men så kan det hende noen er 1-2 dager lengre enn man tror eller at du er 1-2 kortereSånn tenker jeg hvertfall
![]()

En liten halv time med skikkelig mensensmerter i dag tidlig og nå ingenting.

Gratulerer så mye
Tatt ny test??GUUUD for et møkkastress!!!!![]()
![]()
Så kjedeligTror jeg har hatt en kjemisk denne gangen. Strekene/skyggene mine fra i går er så og si helt borte. Gradvis blitt svakere. Spotter fortsatt, men veldig sparsomt Pleier å spotte før mens, men ikke før type 13-14 DPO, så ikke å ha så kort lutealfase som nå