IKM uke 13 ♥️

9dpo :arghh:
1C2250A0-6878-4D60-9603-B5CF3207CAA1.jpeg

Morgentest 8dpo (fersk og tørket). Ikke så mye utvikling fra i går, men det er jo bred enighet om at morgenurin er dritt-tiss, så jeg får prøve å ikke drikke som en kamel i ettermiddag så jeg får tatt en test til ;)
Har ikke fått skygger på makesure før, så er litt spent selv om disse er veldig svake...
Vis vedlegget 402255
Vis vedlegget 402256
Ser hvertfall streken:facepalm:

Var nok ikkje kjemisk, men eit klassisk eksempel på kvifor produsentene heilgardere seg med at ein IKKJE skal sjå på testen etter tid er løpt ut. Det er jo fordi dei veit at det kan bli falske positive. Det skjer jo med relativt hyppige mellomrom her inne. Viktig å legge på minnet❤
Joda, jeg er klar over det. Det jeg stusser på er at den er knallrosa, å det skal jo egentlig ikke gå uten tilstedeværelse av hcg. Har iallefall aldri opplevd det før :confused013

Det jeg stusser på er sekundene man skal duppe bbp strimlene..

I bruksanvisningene jeg har fått med står det:

Levering jeg fikk 3 mars:
3 sek på tidlig og 10 sek med vanlig

Levering 24 mars:
10 sek på tidlig og 10 sek på vanlig

Tenker dette må jo være veldig forvirrende, og kanskje derfor man får så mange rare utfall på testene fortiden? Vet ikke om dette har noe å si, men jeg vill jo tro det. Siden det er «veldig viktig!» å følge bruksanvisningen til punkt og prikke..

Back
Topp