Jeg har brukt sikkert 10 tester siste 5 dagene, første som fikk det i tilfelleJeg ser den! Har heller ikke fått skygger på makesure før, håper ikke det er noe de har begynt med...
vanlig test, ikke tidligFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt sikkert 10 tester siste 5 dagene, første som fikk det i tilfelleJeg ser den! Har heller ikke fått skygger på makesure før, håper ikke det er noe de har begynt med...
vanlig test, ikke tidligEndring er jo mer lovende enn skygge i seg selv, tenker jeg!Jeg har brukt sikkert 10 tester siste 5 dagene, første som fikk det i tilfellevanlig test, ikke tidlig
Med skygge så mener du at den kun er mørk, ikke rosa? Er så kjedelig å få sånt.Hmmm… 10 eller 11 dpo.. fikk plutselig en skygge. Aldri fått det før
Vanskelig å se farge syns jeg.. men kom opp etter noen minutter.Med skygge så mener du at den kun er mørk, ikke rosa? Er så kjedelig å få sånt.
Skal jeg sette deg på gravid?Positiv test på meg
Spennende med neste test da, er det farge er det håpVanskelig å se farge syns jeg.. men kom opp etter noen minutter.
Skulle så ønske du hadde rettJeg har på følelsen at jeg våkner opp i morgen tidlig. Og da har du testet positivtjeg bare har det på følelsen
![]()

blææææ!!!! Men det er enda håp
Ser hvertfall strekenMorgentest 8dpo (fersk og tørket). Ikke så mye utvikling fra i går, men det er jo bred enighet om at morgenurin er dritt-tiss, så jeg får prøve å ikke drikke som en kamel i ettermiddag så jeg får tatt en test til
Har ikke fått skygger på makesure før, så er litt spent selv om disse er veldig svake...
Vis vedlegget 402255
Vis vedlegget 402256

Jada, testet jo positivt 10dpo sist, så har troen på i morgenblææææ!!!! Men det er enda håpjeg kan skimte en skugge eller noe
satser på strek i morgen
![]()
Tar jo så klart både 1 og2 tester til i dag
Syns også jeg skimter en rosa skygge

Må ta en til i ettermiddagSyns også jeg skimter en rosa skygge![]()
Nå er man liksom i gang!!!Åååh så spennendeHmmm… 10 eller 11 dpo.. fikk plutselig en skygge. Aldri fått det før

Venter i spenningJeg har mistet all tro på svake streker.. her kan alt skje, tenker jeg. Nå ruger jeg på urin nr 2, tester om ett par timer. Ingen dritt tiss vet du![]()

Enda tidlig, kanskje det dukker opp noe mer i ettermiddag/kveld

Joda, jeg er klar over det. Det jeg stusser på er at den er knallrosa, å det skal jo egentlig ikke gå uten tilstedeværelse av hcg. Har iallefall aldri opplevd det førVar nok ikkje kjemisk, men eit klassisk eksempel på kvifor produsentene heilgardere seg med at ein IKKJE skal sjå på testen etter tid er løpt ut. Det er jo fordi dei veit at det kan bli falske positive. Det skjer jo med relativt hyppige mellomrom her inne. Viktig å legge på minnet❤

Nok en skuffelse..Venter i spenning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()