IKM uke 13 ♥️

:hilarious: Skaaaaal holde ut 2 dager til!
Jeg trodde egentlig jeg ble født med en viljestyrke av stål, men i denne settingen er jeg bare helt sykt svak! :hilarious:
Men jeg har begynt opptrening til Birkenløpet, og prøver å minne meg på at det blir tyngre med engang de to strekene lyser mot meg!
Ja det er bare 2 dager til! Det greier du! Vi heier på deg:D skal ta testene for deg jeg:hilarious:
Oi så gøy! Da er det bare å holde på dedikasjonen:cool:

Dagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere?
20230327_074627.jpg

Ikke flere tidligtester, kun rfsu på butikken, så jeg har brukt opp 20 stk eggløsningstester bare fordi det KAN være noe :smiley-ashamed008 Har 1 digital jeg tenkte å bruke i morgen om mens ikke kommer, men er ganske sikker på at hun kommer til avtalt tid:rolleyes: Kvalm og helt sykt vonde pupper, som har kommet utrolig sent i forhold til det det bruker å gjøre når det bare er mens. Håpet lever pittelitt til i morgen. Håper jeg ser flere 2 rosa streker med dere her inne! Er då spennende å følge med på:love017

Jeg tror den er? Jeg kan finne et bilde til, tar jo ca 400 bilder av hver test..
Tror det kun er sånn hvit linje der.. er jo 11 dpo, «alle» andre har jo tydelig strek om den er positiv nå :shy: :bag:
Vis vedlegget 402150
Ser noe på den også, men umulig å si om det er starten på en babystrek eller skygge:nailbiting:
Alle er forskjellige, så det er enda tidlig og håp☺️❤️

12dpo og blenda :dead: Da er det egentlig bare å vente på TR og bli ferdig med den før en prøver igjen :happy:
7A2794C5-47BA-428F-B970-D9E4D1D81620.jpeg

Back
Topp