guttemamma5
Glad i forumet
Nå!!! Nå sliter jeg! Testetrangen er helt enorm
7dpo, og må bare minne meg på at testen er blank uansett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioioi!! Hold ut! Or notNå!!! Nå sliter jeg! Testetrangen er helt enorm

Oioioi!! Hold ut! Or not![]()
Skaaaaal holde ut 2 dager til!
Ja det er bare 2 dager til! Det greier du! Vi heier på degSkaaaaal holde ut 2 dager til!
Jeg trodde egentlig jeg ble født med en viljestyrke av stål, men i denne settingen er jeg bare helt sykt svak!
Men jeg har begynt opptrening til Birkenløpet, og prøver å minne meg på at det blir tyngre med engang de to strekene lyser mot meg!
Har 1 digital jeg tenkte å bruke i morgen om mens ikke kommer, men er ganske sikker på at hun kommer til avtalt tid
Jeg synes jeg ser en svak strek, håper du får 2 sterkeDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145

Mine tester ser helt like ut, så jeg er inhabilDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145
Håper!
Håper jeg og!Jeg synes jeg ser en svak strek, håper du får 2 sterke![]()
Godt vi er i samme båt! Venter på tidligtester i posten, håper de kommer i dag!Mine tester ser helt like ut, så jeg er inhabilHåper!
![]()

Oooh, spennende!! Ser jo en svak strekDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145
Helt blenda er den vel ikke?11 dpo, blenda test. Bretter opp armene til PP 14.
Masse lykke til![]()
Håper dere får en desemberskatt
Vis vedlegget 402149

Ser noe, men testen er så nærme at det var vanskelig å tydeDagens test 9dpo, 25 test fra Make sure. Syns jeg ser antydning til strek her faktisk. Hva tenker dere? Vis vedlegget 402145
Jeg ser også noe her11 dpo, blenda test. Bretter opp armene til PP 14.
Masse lykke til![]()
Håper dere får en desemberskatt
Vis vedlegget 402149

Helt blenda er den vel ikke?![]()
Jeg tror den er? Jeg kan finne et bilde til, tar jo ca 400 bilder av hver test..Ser noe, men testen er så nærme at det var vanskelig å tyde
Ser noe på den også, men umulig å si om det er starten på en babystrek eller skyggeJeg tror den er? Jeg kan finne et bilde til, tar jo ca 400 bilder av hver test..
Tror det kun er sånn hvit linje der.. er jo 11 dpo, «alle» andre har jo tydelig strek om den er positiv nå![]()
Vis vedlegget 402150
hm… kanskje jeg skal fortsette litt til da..Ser noe på den også, men umulig å si om det er starten på en babystrek eller skygge
Alle er forskjellige, så det er enda tidlig og håp![]()

Absolutthm… kanskje jeg skal fortsette litt til da..![]()