Skimter en skyggeGlemte å ta bilde av testen i mårres, skimtet en syltynn strek da, men vet ikke om det bare var hodet mitt som ønsket å se strek8dpo i dag, så fortsatt tidlig i testingaVis vedlegget 401791

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter en skyggeGlemte å ta bilde av testen i mårres, skimtet en syltynn strek da, men vet ikke om det bare var hodet mitt som ønsket å se strek8dpo i dag, så fortsatt tidlig i testingaVis vedlegget 401791

ÅåhDet snudde for meg på 9 dpo. Har to Icsi barn pga min eks sin sædkvalitet.
Jeg kjenner jeg klarer ikke helt å tro at vi har klart det nå heller, men jeg håper jeg får oppleve at det snur
Vet ikke hvordan eldste ville reagert på det, enten veldig glad eller veldig irritertHar man skikkelig flaks da kan de dele bursdag![]()

Han skulle gi meg en om dagen sa hanDa må du tilby en massasje , god middag eller lignende. For jeg dør av nysgjerrighet og vi er jo ca like langt.
mulig jeg må kjøpe med meg en på butikken da, bare for å ha en ekstra

Håper for degÅåhJeg kjenner jeg klarer ikke helt å tro at vi har klart det nå heller, men jeg håper jeg får oppleve at det snur
![]()
Vet du at det hadde mannen min aldri gjortHan skulle gi meg en om dagen sa hanmulig jeg må kjøpe med meg en på butikken da, bare for å ha en ekstra
![]()
Han ville være med å teste denne gangen!Tidligtesting er alltid MINST to om dagen. Du må sende inn ny søknad basert på grundigere erfaring.Han skulle gi meg en om dagen sa hanmulig jeg må kjøpe med meg en på butikken da, bare for å ha en ekstra
![]()
Jeg får alltid sterkere test på kvelden, vet ikke hvorfor. Fått positiv test fra 9 til og med 12 dpo, så løpet er slett ikke kjørt9dpo og testa hvitt nå i sted. Jeg har tidligere brukt å testa på morgenurin, trodde det var best, men virker som flere av super-testerene på forumet mener det er feil, så prøvde meg på senere på dagen (også fordi morgenen var litt kaos med unger som skulle fikses, diskuteres med og gjetes til bhg). Vet ikke helt hva som er best jeg, på morgenen eller senere?
Så nå prøver jeg å trøste meg selv med at det kanskje er liksågreit om det ikke klaffer nå, bedre om det klaffer senere i stedet. Selv om jeg selvsagt blir å teste flere ganger fram mot mens for å se
Er på symptomjakt også, men strengt tatt kan jeg ikke huske at jeg har fått særlig med symptomer før etter IKM før, så prøver å ikke fokusere så mye på det. Bare vanskelig når tankene mine kretser sånn om temaet.
Ja. Temper med klokke fungerer jo faktisk ganske så greit.Hmm! Ja, skjønner at den kunne være litt forvirrende.. Temper du med klokke?
Så får bare gå utifra at du er 7-9 dpo i dag![]()

Flere som får bedre utslag på urin nr 2 enn 19dpo og testa hvitt nå i sted. Jeg har tidligere brukt å testa på morgenurin, trodde det var best, men virker som flere av super-testerene på forumet mener det er feil, så prøvde meg på senere på dagen (også fordi morgenen var litt kaos med unger som skulle fikses, diskuteres med og gjetes til bhg). Vet ikke helt hva som er best jeg, på morgenen eller senere?
Så nå prøver jeg å trøste meg selv med at det kanskje er liksågreit om det ikke klaffer nå, bedre om det klaffer senere i stedet. Selv om jeg selvsagt blir å teste flere ganger fram mot mens for å se
Er på symptomjakt også, men strengt tatt kan jeg ikke huske at jeg har fått særlig med symptomer før etter IKM før, så prøver å ikke fokusere så mye på det. Bare vanskelig når tankene mine kretser sånn om temaet.
Det mest nøyaktige er vaginal temping, men det krever jo også gode tempe rutinerJa. Temper med klokke fungerer jo faktisk ganske så greit.![]()

Jepp. Og det fungerer dårlig. Sover dårlig om natten, oppe fler ganger. Så da kan jeg ikke teste på morgenen. For Ila 5-6 timer er jeg oppe å går 3-4 gangerDet mest nøyaktige er vaginal temping, men det krever jo også gode tempe rutiner![]()

Det er fordi jeg kan finne på å teste hele tiden, selv om jeg har sagt at jeg bare skal teste 1 om dagen. Så han hjelper meg da, slik at jeg ikke bruker opp alle med engangVet du at det hadde mannen min aldri gjortHan ville være med å teste denne gangen!
Også måtte jeg spørre igår siden det var snakk om det: "hvis jeg hadde bedt deg kjøpe strimmeltester hva hadde du kjøpt?" -De man dypper.
"Og hvis jeg bare hadde bedt deg kjøpe test uten noe mer info?" -digital
Godt opplært, han. Enhjørning.
Ja, jeg får gjøre det! Han gir meg nok en om jeg spør da, men han vil ikke jeg skal bruke opp alle tidligtestene med engangTidligtesting er alltid MINST to om dagen. Du må sende inn ny søknad basert på grundigere erfaring.
Ser streken, men ville tatt en senere i ettermiddag/kveld!Hei! I stedenfor å bruke babyplan tidlig test som ga rosa halv strek forsøkte jeg clearblue, ser en skyggestrek, men ikke noe mer dessverre. 10 dpo. Huff, blir så skuffet, men er tidlig enda… føler jeg har mye symptomer denne gangen, måtte legge meg kl 20 i går fordi jeg var helt utslitt og har så ømme pupper. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 401808