**IKM Uke 12**

Om du ser oppdatert liste som jeg postet i dag så ser du ditt nick på 22. Mars :) jeg har tekniske problem med innlegget så får ikke oppdatert listen fra forsiden! IKM er jo ikke før tre dager så håpet er vel ikke ute? Har du ikke fått positi test enda er det fortsatt tidlig. Mange som ikke får det før på selve IKM-dagen, og noen til og med flere dager etter! Så lenge TR ikke dukker opp bør du ikke gi opp ;)
Takk, takk. :)

Jeg er realist og tempen min er helt vanlig som om når jeg får mensen. Eneste jeg ser at sjansen for 2 dager lengre lutealfase enn vanlig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tr var 3 dager sen her, da jeg fikk rosa på papiret. Tr kom for fullt dagen etter. Så det kan være tr. Bedre at du blir positivt overrasket :) krysser fingrene for spire!
Ja, ser ut til at den melder sin ankomst imorgen. Får vel satse på neste gang :-)

Takk Lykkeliten, jeg gjör det :)

I mellomtiden kommer oppdatert liste her:

Mandag 19.mars
Babi

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars
Marte83

Torsdag 20.mars
Eccentric

Fredag 21.mars
Mimosa90 pp. 5
Mammaaaaa
Vilde2015
Hope90

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Klønesmurf
Chihaya

Søndag 23.mars
Mammamoren pp. 4
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Misscoral!
Enkefalos?

Tanterød ::angry5:smiley-angry016:angry4
Asnnie
Bondekona
NiLove
Glad Sau
Vossamamma
vs93

Passert IKM::smiley-angelic001
Jada

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***
Har tatt HCG-blodprøve og får forhåpentligvis svar i morgen! Ææ!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk Lykkeliten, jeg gjör det :)

I mellomtiden kommer oppdatert liste her:

Mandag 19.mars
Babi

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars
Marte83

Torsdag 20.mars
Eccentric

Fredag 21.mars
Mimosa90 pp. 5
Mammaaaaa
Vilde2015
Hope90

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Klønesmurf
Chihaya

Søndag 23.mars
Mammamoren pp. 4
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Misscoral!
Enkefalos?

Tanterød ::angry5:smiley-angry016:angry4
Asnnie
Bondekona
NiLove
Glad Sau
Vossamamma
vs93

Passert IKM::smiley-angelic001
Jada

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***

Jeg mangler. Du kan sette meg opp på tr.

*Taster på app på mobilen*

I morgen er IKM nr 2 og fortsatt ingen tegn til TR.

Vet ikke om jeg skal glede meg over det eller være fortvilet.

Forandringer eller syntomer jeg legger merke til er følgende:
- ekstra trøtt
- tisser mye, uten at jeg drikker noe voldsomt mer enn vanlig.
- hard i magen (kan være babyplan tab.)
- tappen er bakover vendt, sitter høyt og er lukket.
- blir kjempe kvalm om jeg ikke spiser med engang jeg står opp/våkner.
- tungt å gjennomføre en moderat treningsøkt og jeg er vant med beina harde tunge lyst til å dø økter! Så dette er uvant.

Har vel egentlig bestemt meg for å ta en tur til lege i morgen for en hcg prøve om ikke tanta har dukket opp til da :)

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Oj var sikker på at jeg hadde gjort det - derfor du er fjernet fra IKM! :) jeg fikser det! Forhåpentligvis får jeg svar angående redigering snart!

Ja, det burde du jo få svar om veldig snart. Har du prøvd forskjellige nettlesere (Internet Explorer, Google Chrome osv.)? Eventuelt nettleser via mobilen (ikke bruke appen, men logge deg inn på BV på nettleseren)? Synes det er veldig rart at du ikke får til i nettleser, for på app'en er det jo mer vanlig at det kan skje feil, men nettleser når du er pålogget.

Ja, det burde du jo få svar om veldig snart. Har du prøvd forskjellige nettlesere (Internet Explorer, Google Chrome osv.)? Eventuelt nettleser via mobilen (ikke bruke appen, men logge deg inn på BV på nettleseren)? Synes det er veldig rart at du ikke får til i nettleser, for på app'en er det jo mer vanlig at det kan skje feil, men nettleser når du er pålogget.
Ja, føler jeg har prøvd alt som går å prøve! Har prøvd via nettleser i mobilen med Firefox, Explorer og safari! Får se får nok svar snart så håper jeg det går å fikses :)

Lykke til!!! Hold oss oppdatert :)
Ikke gravid :( Innerst inne litt letta, for skulle svangerskapet begynt med så svake tester, ville jeg uansett bekymra meg med en gang :P Vet ikke hva jeg skal settes opp på, vet jo ikke om jeg hører til her en gang :P

Ikke gravid :( Innerst inne litt letta, for skulle svangerskapet begynt med så svake tester, ville jeg uansett bekymra meg med en gang :p Vet ikke hva jeg skal settes opp på, vet jo ikke om jeg hører til her en gang :p

Godt å få svar hvertfall, selv om det ikke var slik du ønsket.
Sender en god klem.

Godt å få svar hvertfall, selv om det ikke var slik du ønsket.
Sender en god klem.
Takk for det, og helt enig! Deilig å slippe mer testtyding (for en stund i alle fall ;)) :D

Fremdeles ingen TR, gahhh jeg som alltd har hatt stabil syklus.
Men har ikke et halvt symptom på spire, ikke ømme pupper en gang.
Nå har det murret på snart TRvis i over en uke, var skikkelig hormonell her
i helgen som var, men det gikk over, føler meg helt som vanlig jeg.
Vente vente.. :rolleyes:

Fremdeles ingen TR, gahhh jeg som alltd har hatt stabil syklus.
Men har ikke et halvt symptom på spire, ikke ømme pupper en gang.
Nå har det murret på snart TRvis i over en uke, var skikkelig hormonell her
i helgen som var, men det gikk over, føler meg helt som vanlig jeg.
Vente vente.. :rolleyes:
Sitter med akkurat samme greia:P frustrerende :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

11 dpo i dag... Venter... De to siste gangene har jeg hatt lutealfase på 11 dager og spottet litt på 11 dpo før TR har satt inn for fullt 12 dpo. Hvis jeg ikke er gravid skal altså TR melde sin ankomst i morgen. Ingen spotting så langt. Mye stikninger og støl i livmoren, men kan jo komme av Crinone. Spennende :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp