**IKM Uke 12**

Er på 10 dpo idag og testen var blendahvit helt til jeg begynte og stirre.. Har nå stirret den ihjel i 30 min og syns jeg kan skimte noe.
Vanligvis bare kaster jeg testene etter ett par min, men har siden fredag hatt stikkinger i høyre side som har strålt nedover lysken og har derfor blitt overbevist om at nå har det klaffet.
Får bare krysse fingrene for at det snart dukker opp to fine og klare streker isteden for alle de jeg tror jeg ser, hehe :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen TR i dag heller, nå er jeg overbevist om at strekene jeg fikk
I forigårs og dagene før kun er hcg rester etter SAen så holder meg unna testing,
gidder ikke kaste bort flere tester nå.
Mulig syklusen min er litt forkludret pga dette også.
Kanskje EL ikke var når jeg trodde, jeg har jo ikke sjekket på noen måte
siden mannen og jeg koser jevnlig uansett.
Det murrrer på før TR måten så har ikke sånn kjempetro på noe graviditet akkurat nå.
Jaja.. the waiting game, sånn er det bare :)

Tanta kom i går rett för vi skulle legge oss. Eller noen dråper, har ikke satt i gang ordentlig enda, men smertene har blirr verre så da er det nok over og ut og får håpe på tidlig 2015-barn <3 <3

Av en eller annen grunn får jeg ikke redigere lengre, ikke fra dataen en gang, så her kommer oppdatert liste:

Mandag 17.mars
vs93 pp. 5
Lykkeliten_86
Babi

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars
Marte83
Vossamamma pp. 7

Torsdag 20.mars
Misscoral pp. 4
Eccentric

Fredag 21.mars
Mimosa90 pp. 5
Mammaaaaa
Vilde2015

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Klønesmurf

Søndag 23.mars
Mammamoren pp. 4
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Lykkeliten?

Tanterød ::smiley-angry016
Asnnie
Bondekona
NiLove
GladSau

Passert IKM::smiley-angelic001
Jada

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***

Fikk 2 rosa streker på testen i dag, 10 dpo, men vet ikke om den kom innen fristen :confused:

Jeg bruker å legge bort testen etter 1 min, å tenker at siden det ikke er kommet strek nå, så kommer det ikke strek.

Kjedelig å ikke vite om den er gyldig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395061123167.jpg
    1395061123167.jpg
    32,2 KB · Visninger: 120
Fikk 2 rosa streker på testen i dag, 10 dpo, men vet ikke om den kom innen fristen :confused:

Jeg bruker å legge bort testen etter 1 min, å tenker at siden det ikke er kommet strek nå, så kommer det ikke strek.

Så spennende! Viser nok to streker i morgen også :D

Ahh skjønner at den der må være frustrerende, SÅ tydelig jo.
Neste test må du sitte å stirre på helt til 5 min er gått da.
Og masse lykke til :)

Ahh skjønner at den der må være frustrerende, SÅ tydelig jo.
Neste test må du sitte å stirre på helt til 5 min er gått da.
Og masse lykke til :)

Takk takk :-)

Ja i morgen blir jeg sittende med stoppeklokke å stirre på testen! ;-)

Men det er så leeeenge til!

Hjelp! Er litt usikker på om IKM er idag eller onsdag da forrige IKM var to dager forsinka.. Tok test tidligere idag og synes jeg kunne se en svak svak strek, men etter 3 timer kom det en synlig strek der, ser bedre i virkeligheten enn på bildet. Tok en test rett etter jeg såg dette,og synes jeg kan skimte en ultra svak strek på den også. Legger ved bilde:
1977040_10151917123491249_2064736720_n.jpg
1236516_10151917123586249_411341284_n.jpg

Ser dere noe strek?

Hjelp! Er litt usikker på om IKM er idag eller onsdag da forrige IKM var to dager forsinka.. Tok test tidligere idag og synes jeg kunne se en svak svak strek, men etter 3 timer kom det en synlig strek der, ser bedre i virkeligheten enn på bildet. Tok en test rett etter jeg såg dette,og synes jeg kan skimte en ultra svak strek på den også. Legger ved bilde:

Ser dere noe strek?

Så spennende:-). Jeg syns jeg kan se tegn til en strek der:-)

Så spennende:). Jeg syns jeg kan se tegn til en strek der:)
Så bra det ikke bare er meg :) Synes jeg ser noe på nederste bilde. Men har hatt mensmurringer i helga da, så er redd det ikke er noe likevell.. :/ Er usikker på om IKM er idag eller onsdag siden forrige IKM var to dager forsinka. Så da er det godt mulig IKM er onsdag...

Ser dere noe strek?
Tror jeg ser streker på begge :D Kom den nederste før tidsfristen eller? Du hadde fått noen streker etter fristen før helga, hadde du ikke? Hvor lenge er det siden den første testen med strek? Prøver bare å finne ut hvor lenge man kan ha streker etter tidsfristen før man får det innen fristen :P Hvor lenge det er vits i for meg å håpe liksom. Hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror jeg ser streker på begge :D Kom den nederste før tidsfristen eller? Du hadde fått noen streker etter fristen før helga, hadde du ikke? Hvor lenge er det siden den første testen med strek? Prøver bare å finne ut hvor lenge man kan ha streker etter tidsfristen før man får det innen fristen :p Hvor lenge det er vits i for meg å håpe liksom. Hehe.

Jeey :D
Den nederste kom innen tidsfrist ja :) Ja har fått streker før helga, men alle de var etter fristen. Den første testen idag tok jeg bilde av etter ca 3 timer. Men kunne se en svaksvak strek ved frist også.
Er bare så redd siden jeg har mensmurringer, men håper det er ett godt tegn, for har INGEN andre symptomer.

Hehe, vi må bare håpe så lenge TR holder seg borte :-) Når har du IKM?

Jeg må hvis inn her. IKM lørdag 22

Jeey :D
Den nederste kom innen tidsfrist ja :) Ja har fått streker før helga, men alle de var etter fristen. Den første testen idag tok jeg bilde av etter ca 3 timer. Men kunne se en svaksvak strek ved frist også.
Er bare så redd siden jeg har mensmurringer, men håper det er ett godt tegn, for har INGEN andre symptomer.

Hehe, vi må bare håpe så lenge TR holder seg borte :-) Når har du IKM?
Så spennende :D Mensmurringer er helt vanlig ved graviditet også, så det er nok derfor. En sånn strek dukker jo sjelden opp før fristen uten at det er noen spire på gang! :)

Husker du når du fikk den første streken etter fristen? Hvor mange dager siden? Jeg aner ikke når IKM er for min del siden jeg ikke har fått noen positiv EL-test denne syklusen. Det var derfor veldig overraskende at jeg skulle ha noe som lignet strek på g-testene!

Så spennende :D Mensmurringer er helt vanlig ved graviditet også, så det er nok derfor. En sånn strek dukker jo sjelden opp før fristen uten at det er noen spire på gang! :)

Husker du når du fikk den første streken etter fristen? Hvor mange dager siden? Jeg aner ikke når IKM er for min del siden jeg ikke har fått noen positiv EL-test denne syklusen. Det var derfor veldig overraskende at jeg skulle ha noe som lignet strek på g-testene!

Åååh, dette er spennende! Men tørr ikke bli noe glad! Har lys å få en test der eg får en sterk strek!

Den første var vell forrige mandag :) Åja, så kjedelig da.. Fælt å ikke vite når IKM er. Jeg tester ikke etter EL. Har du fått strek ? :D Bilde?

Åååh, dette er spennende! Men tørr ikke bli noe glad! Har lys å få en test der eg får en sterk strek!

Den første var vell forrige mandag :) Åja, så kjedelig da.. Fælt å ikke vite når IKM er. Jeg tester ikke etter EL. Har du fått strek ? :D Bilde?
Åh, det gir meg forhåpninger siden jeg fikk min første strek på onsdag. Da har jeg litt tid på meg fortsatt :P Kan legge ved bilder av dagens test :) Men streken kom altså ikke så klart fram før etter tidsfristen (etter 10 min tenker jeg).

Vedlegg

• 1395084050766.jpg
    1395084050766.jpg
    18,9 KB · Visninger: 113
  • 1395084068288.jpg
    1395084068288.jpg
    18,4 KB · Visninger: 116
Back
Topp