Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig da :/ Trasig når syklusen skal være så lang. Får håpe du snart får EL så du heller kan teste etter positivt på en g-testNå har jeg venta på EL i en uke, men får fortsatt negative tester. Så da får jeg heller flytte over her til dereJeg drøyer med å sette noen IKM-dato siden jeg ikke har snøring på når EL har tenkt til å dukke opp. Sist syklus (første etter SA) fikk jeg ikke positiv test før CD 20, men håper virkelig den ikke skal drøye så lenge. Selvom vi nærmer oss. CD 17 i dag. Denna kroppen, sukk!
Ja slike greie ting er alltids greit å teste utSlike enkle ting kan man alltids gjøreselv om det visstnok ikke smaker så godt så håper jeg det er verdt det
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg prøver juicen til å begynne med, tenker og at det blir stress hvis jeg skal styre mye med forskjellige produkter..
Ja tenker juicen er verdt et forsøk, skal prøve cevita sin takk for tipser fra deg jeg leste om juicen til å begynne med, du kan utrolig mye så følger med på det du skriver
Hihi.. Ja, begynner å kunne en del. Nå har jeg drukket opp første juicen for denne syklusen selv, så må kjøpe ny i morgen.![]()
Uff slitsomt når syklusen surrer sånn. Men velkommen skal du væreNå har jeg venta på EL i en uke, men får fortsatt negative tester. Så da får jeg heller flytte over her til dereJeg drøyer med å sette noen IKM-dato siden jeg ikke har snøring på når EL har tenkt til å dukke opp. Sist syklus (første etter SA) fikk jeg ikke positiv test før CD 20, men håper virkelig den ikke skal drøye så lenge. Selvom vi nærmer oss. CD 17 i dag. Denna kroppen, sukk!
Uffda Lykkeliten er ikke noe morsomt det dere har vært gjennom!! Men som du sier håper det var lavt progesteronnivå og at alt vil fungere som normalt neste gangdet virker som du kan mye og det er spennende for en som meg som kan lite Hehe. Jeg har hittils bare hoppet på grapefruktjuice, forlat, omega 3 og D vitamin. Tar progesteronkrem etter EL
venter nok denne pp og en til før jeg eventuellt prøver ut wild yam og bidronninggele, vet ikke om det egentlig har så stor effekt! Satser på at vi alle havner i november/desember. Ganske spesielt å tenke på at on det sitter nå så har man allerede feiret siste julen uten barn resten av livet
![]()
Uff så kjedelig spesielt etter såpass mange uker. Håper spira sitter denne gang og holder seg fast i 9 mndJeg kan vel presentere meg jeg også da![]()
Jeg er 26 år og giftet meg i august i fjor. Ingen barn fra før. Mannen er skeptisk av natur, så selv om han er 13 år eldre enn meg, måtte det litt overtaling til før jeg fikk klarsignal til å slutte på pilla. "Ta det med ro, det kommer til å ta MINST 6 mnd, jeg pleier jo å ha mens to ganger i året" (dette var tilfelle før jeg begynte på pilla). Men etter 2 mnd var jeg allerede gravid. UpsMistet dessverre i 12+6 (var på UL tidlig i svangerskapet, så i følge den skulle jeg være 11+1, men det er umulig i følge EL). Så nå er vi i gang med prøvingen igjen, er i andre syklus etter SAen.
Bor på Østlandet og jobber på dyreklinikk. Prøver å ikke stresse, men det er vanskelig å ikke bli hekta![]()
Her er vi ganske få har vi lagt meke til. Lurer på om det er mange der ute som helst ikke vil ha desemberbarn?koselig er det med oss som er her ihvertfall og nå starter "produksjonsuka" ;-)
Nei, det blir som det blir ;-)Da jeg snek her inne i fjor vår var det mange som hoppet over desember. Så det kan nok være det nå også. De av oss som ikke kan "bestille temindato" derimot, vi legger vel ikke inn årene selv om det er desember som står for tur.![]()
![]()
Ja, det er trist å gå og bygge seg opp en forventning i så lang tid. Men jeg var jo (heldigvis) litt på alerten og slo meg aldri helt til ro med at jeg visstnok skulle være kortere på vei. Det måtte være noe galt noe sted! Bare å vende nesa opp og se fremoverUff så kjedelig spesielt etter såpass mange uker. Håper spira sitter denne gang og holder seg fast i 9 mndvelkommen til oss ihvertfall! Her er vi ganske få har vi lagt meke til. Lurer på om det er mange der ute som helst ikke vil ha desemberbarn?
koselig er det med oss som er her ihvertfall og nå starter "produksjonsuka" ;-)