**IKM Uke 12**

Nå damer... Nå er det ikke lenge til det er fritt fram for vårkåte menn ;)
Tester dere etter EL eller har dere "bare" regelmessig sex?

Apper via iPhonen
Her har vi regelmessig sex :) Føler jeg blir bare helt stressa når jeg testet EL, så det har vi kuttet ut. Sist fikk jeg også mens 2 dager etter IKM, og hadde testet meg hver dag i en uke, men det var ingen symptomer tilstede, utenom veldig menssmerte. Så denne gangen skal jeg prøve å holde meg unna testing før 1-2 dager etter IKM med mindre mens er komt da.

o_O
Her har vi regelmessig sex :) Føler jeg blir bare helt stressa når jeg testet EL, så det har vi kuttet ut. Sist fikk jeg også mens 2 dager etter IKM, og hadde testet meg hver dag i en uke, men det var ingen symptomer tilstede, utenom veldig menssmerte. Så denne gangen skal jeg prøve å holde meg unna testing før 1-2 dager etter IKM med mindre mens er komt da.
Det er en god ide!! Tror all testing bare stresser oss opp og det ender alltid med at man blir så skuffa Og flesteparten får jo ikke positiv test för etter IKM, så litt bortkastede tester. MEEEN enkelt å si nå :p Ender vel med at vi tester en uke för IKM uansett hehe

o_O
Det er en god ide!! Tror all testing bare stresser oss opp og det ender alltid med at man blir så skuffa Og flesteparten får jo ikke positiv test för etter IKM, så litt bortkastede tester. MEEEN enkelt å si nå :p Ender vel med at vi tester en uke för IKM uansett hehe
Ja helt sant! Hehe ja er lett å si, men skal hvertfall holde meg lengre enn forrige pp :-) Prøve så godt eg kan!

Nå damer... Nå er det ikke lenge til det er fritt fram for vårkåte menn ;)
Tester dere etter EL eller har dere "bare" regelmessig sex?

Apper via iPhonen

Tester ikke her. Regelmessig syklus så har en viss kontroll.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

IKM mandag 17. Mars her. Pp2 :)

Prøvere med første barn.

Har en følelse av at Mars er min mnd, litt skummel følelse, om jeg blir skuffet. Men vet ikke hvorfor jeg har en følelse av det, bare håper den stemmer :-) Det hadde vært noe!

Last edited:
For en TR denne gangen!!! Arg! Blør som et uvær! Gleder meg til det er over så jeg liksom er "i gang" igjen... TR pleier å være her i 6 dager, så 3 dager igjen.... :(

Har en følelse av at Mars er min mnd, litt skummel følelse, om jeg blir skuffet. Men vet ikke hvorfor jeg har en følelse av det, bare håper den stemmer :-) Det hadde vært noe!
Enig!! Jeg har alltid drømt om mars-barn, men vil ikke vente så lenge Hehe ;-)

Hehe :-)
Jeg mente at jeg har følelsen av at Mars er min mnd, altså at jeg får to streker nå i Mars :-)
Men nei, å vente så lenge har jeg ikke tålmodighet til :p
Åja Hehe det er klart ;-)) ja vi satser på det!!

Hvor mange her inne har ikke unger fra før? Og er det noen som har kjøpt noe klær, selv om du ikke er gravid? Det har jeg hehe :p

Hvor mange her inne har ikke unger fra før? Og er det noen som har kjøpt noe klær, selv om du ikke er gravid? Det har jeg hehe :p
Jeg er 25, har ingen barn fra før :-) har vært så fristet mange ganger, men nei har ikke kjøpt noe klær. Har heldigvis en guddatter som hatt alt søtt jeg har kjøpt ;-)

Hehe ja man blir fort fristet :p Så gøy da!
Jeg har ingen barn heller. Er på pp5 nå. Utålmodig :-)
Her har vi begynt å kjøpe klær, allerede to fulle poser med klær hehe :-) Er jo så masse søtt i butikkene :-)

"Bare" pp2 her. Vi har to bodyer som det står bonde på, bare for skøys skyld, men vi har ikke kjøpt inn noe ellers... :) jeg har ingen å kjøpe til heller, så jeg holder meg langt unna de avdelingene i butikkene som kan friste meg til å handle babyting ;)
Synes det virker så skummelt. Jeg tenker hele tiden: hva hvis vi ikke kan få barn i det hele tatt?
Og så tenker jeg at 9 mnd er tid nok i massevis til å handle inn, og å kose seg med ventetiden :) (selv om det nok går veldig fort også :) )

Prøvere med første barn.

Synes vi er veldg få på uke 12 denne gangen eller er det bare meg? :-)

Her går det i grapefruktjuice og slimløsende før EL og både jeg og mannen propper i oss vitaminer. Fra lørdag(to dager før EL) smører jeg progersteronkrem morgen og kveld, helt fram til TR viser seg. Må jo prøve, skader ikke selv om kanskje mye av kjerringrådene ikke hjelper. Gjør dere noe spesielt? Noe som har prøvd babyklister? Om det ikke sitter denne pp eller neste skal jeg nok prøve det! Da har vi prøvd et halvtår etter at jeg sluttet p p-piller(hadde gått på p-piller i 12 år før jeg sluttet).

Synes vi er veldg få på uke 12 denne gangen eller er det bare meg? :-)

Her går det i grapefruktjuice og slimløsende før EL og både jeg og mannen propper i oss vitaminer. Fra lørdag(to dager før EL) smører jeg progersteronkrem morgen og kveld, helt fram til TR viser seg. Må jo prøve, skader ikke selv om kanskje mye av kjerringrådene ikke hjelper. Gjør dere noe spesielt? Noe som har prøvd babyklister? Om det ikke sitter denne pp eller neste skal jeg nok prøve det! Da har vi prøvd et halvtår etter at jeg sluttet p p-piller(hadde gått på p-piller i 12 år før jeg sluttet).

Litt lite folk her ja, kommer nok flere :) En del som ikke ønsker desemberbarn kanskje? ;) Du må ikke bruke progesteronkremen før EL! Den må taes etter EL. Progesteron før EL kan hemme EL.. Jeg tar bidronninggele og drikker grapefruktjuice frem til EL, så bruker jeg Crinone fra et par dager etter EL :) Håper det går denne mnd. Begynner å bli litt lei :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt lite folk her ja, kommer nok flere :) En del som ikke ønsker desemberbarn kanskje? ;) Du må ikke bruke progesteronkremen før EL! Den må taes etter EL. Progesteron før EL kan hemme EL.. Jeg tar bidronninggele og drikker grapefruktjuice frem til EL, så bruker jeg Crinone fra et par dager etter EL :) Håper det går denne mnd. Begynner å bli litt lei :(

Takk for info! Har lest så mye forskjellig, og mange sier man forbedrer EL ved å ta det noen dager för. Så forvirrende! Men jeg luter mer mot det du sier så takk for det :-) Etter EL blir det! Jeg har ikke fått meg til å kjöpe bidronninggele enda, kanskje neste gang ;) Ja jeg og, er bara pp. 5 og vi har egentlig bare prövd 2 ganger da vi har värt fra hverandre på reise rundt EL 2-3 av gangene. Men uansett vil man at det skjer snart!! oOg man begynner jo å lure når alle andre rundt en blir gravide uten en gang å pröve!

"Bare" pp2 her. Vi har to bodyer som det står bonde på, bare for skøys skyld, men vi har ikke kjøpt inn noe ellers... :) jeg har ingen å kjøpe til heller, så jeg holder meg langt unna de avdelingene i butikkene som kan friste meg til å handle babyting ;)
Synes det virker så skummelt. Jeg tenker hele tiden: hva hvis vi ikke kan få barn i det hele tatt?
Og så tenker jeg at 9 mnd er tid nok i massevis til å handle inn, og å kose seg med ventetiden :) (selv om det nok går veldig fort også :) )

Prøvere med første barn.
Ja man har god tid de 9mnd til å handle inn :-) Jeg kommer til å handle masse når jeg går gravid også. Kose meg i butikkene å kikke og kjøpe masse fint :-) Men jeg er så babysyk nå at jeg klarer ikke la vær.. Synes dt er fryktelig tøft å se andre gravide for tiden, og det har gått så langt at jeg har vært så lei meg at tårene har trillet. Men heldigvis har jeg en fantastisk mann som er her for meg, og ønsker det like masse som meg :-) Det er veldig godt. Selv er vi "bare" på pp5. Men føler tiden går veldig sakte når en venter på ar en spire skal sette seg. Bare så urettferdig alle som blir gravide med det samme, eller de som blir det ufrivillig, som ikke er nøye på ppillene, og tar abort. Kjenner ei som har tatt det 2 ganger, mens her står jeg å ønsker det mer enn alt.. Håper Mars er min mnd, har en følelse på at i Mars skjer det, merkelig, med ikke følt det slik før. Håper følelsen stemmer :-)

Synes vi er veldg få på uke 12 denne gangen eller er det bare meg? :)

Ja jeg føler også vi er veldig få her inne på uke 12.
Hmm, visste ikke at grapefruktjuice var bra for det, så da skal jeg kjøpe det :-) Takk! Selv har både jeg og mannen begynt å trene' og jeg har begynt på folat. Her er vi på pp5, utålmodig som bare det. Gikk på ppiller i 5år før jeg sluttet, med etter hva jeg har hørt skal ikke det ha noe betydning :-)

Må visst dytte oss litt opp i håp om at flere kommer inn på IKM uke 12 :)

Back
Topp