IKM uke 11

Jeg testet i ettermiddag, får synlig skyggestrek ETTER at testen er tørket. Billigtest, strips ..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Da må du ta en ny i morgen! Urinen er mer utvannet på ettermiddagen, så om du får strek på ettermiddagsurin, selv etter tiden, kan det jo hende at det er en god grunn til at den streken kommer :D

Jeg krysser fingrene for deg! Ny test i morgen, eller? Når er ikm?

Takk!! :D Skal teste i morgen tidlig også ja :D klarer ikke å la være ;) Normalt skulle jeg hatt ikm i går, men syklus er bittelitt på bærtur etter sa'en i desember, så forrige syklus varte en uke lenger.. app'en min har regnet ut at ikm er på onsdag da, sånn gjennomsnittelig utregning etter de tre siste syklusene :) Tror jeg hadde el mellom 26-28.febr ut ufra symptomer.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Ååå, nå når jeg satte meg ned for å slappe av så kjenner jeg antydninger til menssmerter. Frykter og tror nok at TR kommer i morgen. :( Men, men. Må jo bare vente og se.

Da må du ta en ny i morgen! Urinen er mer utvannet på ettermiddagen, så om du får strek på ettermiddagsurin, selv etter tiden, kan det jo hende at det er en god grunn til at den streken kommer :D

Ja, blir nødt til det :) men ser det er flere? Håper det ikke er noe rart med testene :( hadde egentlig gitt opp trua, men ingen mens er vel fortsatt håp?

Positiv til det motsatte er bevist ;) hun har jo helt rett, men jeg må innrømme at det er lettere å krisemaksimere og være forberedt på negativt enn håpe og evt bli skuffa. Ganske idiotisk.... :p
Jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg er :-P. Er veldig forberedt på tr, men hun er fremdeles ikke kommet så er positiv :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Positiv til det motsatte er bevist ;) hun har jo helt rett, men jeg må innrømme at det er lettere å krisemaksimere og være forberedt på negativt enn håpe og evt bli skuffa. Ganske idiotisk.... :p
Ja, det er nok litt for å beskytte oss selv:) Så får vi heller bli overrasket om det blir positivt:)

Ja, det er nok litt for å beskytte oss selv:) Så får vi heller bli overrasket om det blir positivt:)
Jeg er svært positiv på alle andres vegne, men når det gjelder meg selv er jeg superpessimistisk :p Som du sier, redd for å bli skuffa, føles skummelt å håpe for mye.

Blendahvit doc morris her. Føles som tr kommer straks.
På den positive siden, så er jeg nå 12 dpo, ikke hatt så lang lutealfase så lenge vi har prøvd!

Blir det en ny pp, så kan jeg ihvertfall kose meg med et glass vin på jobbturen som er nå snart. Var nesten igang med å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg bare skulle drikke brus :)

Lykke til til dere andre som skal teste idag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Testet, negativt, men får samme skygge som i går. Jeg tror det rett og slett er testene. Serie w00121172-4.

Rettet: etter 20 min, luuuurer...skal legge ved bilde etterpå.

Last edited:
Ingen tr enda. Drømte om positiv test i natt, som ved ett uhell ble lagt ut på Facebook til og med før mannen hadde fått vite det :-P. Huff.. :-P :-P

Har forresten ikke testa i dag. Venter en dag og to før jeg tester igjen :-)

Negativ test nå :( da var det bare falske stygge skyggestreker jeg har fått...håpet er ikke ute allikevel, men tror jeg venter noen dager med testing, hvis jeg klarer da :) Er så lei av å bli skuffa, og få falskt håp :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Back
Topp