IKM uke 11

Måtte jo forske på den siste BTen også seff :rolleyes: sånn i tilfelle jeg så syner, men det ble noe på
denne også, så da har jeg to BT med noe på og da måtte jeg jo
bestille flere BT, tar vel ett par dager før de kommer, så blir ikke noe mer
testing før den tid.
Litt spennende er det jo selv om jeg fremdeles tror det er litt uggabugga med
de testene altså, men snodig at det ble uggabugga på begge :p

Vel vel, er bare å vente og se :)

Spent på hvordan det går med dere andre som ligger før meg i IKMrekka jeg :)

Måtte jo forske på den siste BTen også seff :rolleyes: sånn i tilfelle jeg så syner, men det ble noe på
denne også, så da har jeg to BT med noe på og da måtte jeg jo
bestille flere BT, tar vel ett par dager før de kommer, så blir ikke noe mer
testing før den tid.
Litt spennende er det jo selv om jeg fremdeles tror det er litt uggabugga med
de testene altså, men snodig at det ble uggabugga på begge :p

Vel vel, er bare å vente og se :)

Spent på hvordan det går med dere andre som ligger før meg i IKMrekka jeg :)
Jeg har også hatt flere."uggabugga" tester de siste dagene.. Vet ikke lengre hva jeg skal tro..krysser fingrene for deg :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Mine tester fra BT er helt BLENDA, så hvis det er "noe" på deres tester så vet jeg hva det betyr ;) !!

Tempen frem til i dag.

Vedlegg

• 1394460687136.jpg
    1394460687136.jpg
    40,4 KB · Visninger: 101
Samme her. Tenkte å kanskje ta en digital imorgen eller dagen etter det igjen. Kansje vi flytter sammen til november gruppe:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser fingrene for at vi møtes igjen på november:)) skal ta en test til nå i ettermiddag etter jobb:) veldig spent!!

Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:

Du er gravid! Hurra hurra:):):)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tempen frem til i dag.

Tempen din er jo fin og høy da, ikke noe tegn til nær TR der.
Men kan hende den lille dippen for to dager siden var en festedipp og at det er derfor
du får svake tester, selv om tempen der og var høyere enn før EL? ikke godt å si gitt.
Uansett med den tempen skulle en absolutt tro det var spire på gang ;)
Kan bare ønske deg masse masse lykke til med neste test :)

Skikkelig deppedag i dag. Har ikke tempet i helgen da jeg har vært bortreist, så i morges var første gang jeg tempet siden fredag.

Temperaturen min var helt nede på TR-temperatur, så nå er det bare til å vente på at tanten melder sin ankomst :(

Skikkelig deppedag i dag. Har ikke tempet i helgen da jeg har vært bortreist, så i morges var første gang jeg tempet siden fredag.

Temperaturen min var helt nede på TR-temperatur, så nå er det bare til å vente på at tanten melder sin ankomst :(

Huff da, klem til deg.

Tempen din er jo fin og høy da, ikke noe tegn til nær TR der.
Men kan hende den lille dippen for to dager siden var en festedipp og at det er derfor
du får svake tester, selv om tempen der og var høyere enn før EL? ikke godt å si gitt.
Uansett med den tempen skulle en absolutt tro det var spire på gang ;)
Kan bare ønske deg masse masse lykke til med neste test :)
Krysser fingrene. Venter nok ett par dager før jeg tester på ny. Lei av skuffelsene :-S

Jeg har testet idag.. holder på å frike ut for jeg ser rosa strek der!! Hva tror dere? Den var svak før fristen og ble veldig tydelig og rosa etter fristen. Her er bilde etter fristen:

Så gøy!!! Gratulerer :-D

Jippi der kom nettet tilbake. Føler meg "naken" uten:p haha.
Men det ser ut som dumme tr kom idag. Blør ikke mye,men det er ferskt blod,så da er nok håpet ute for denne gang:/ kjedelig at man ikke kan bestemme selv når man vil bli gravid altså..

gratulerer så mye til dere med positiv test :) og lykke til til dere som skal teste i dagene fremover:)

Men det ser ut som dumme tr kom idag. Blør ikke mye,men det er ferskt blod,så da er nok håpet ute for denne gang:/ kjedelig at man ikke kan bestemme selv når man vil bli gravid altså..

gratulerer så mye til dere med positiv test :) og lykke til til dere som skal teste i dagene fremover:)
Bedre lykke neste pp :-D

Så kjedelig :(
Håper du kan få verdens fineste julegave da :)

Det var synd. Du får vurdere om du vil dra til legen eller vente å se hva som skjer. Håper det ordner seg selv, og at du blir gravid:) Lykke til!
Tusen takk for det. Eg får vurdere det et par sykluser til å se hva som skjer. Tok hormonspiral ut for to sykluser siden, så kan være den som klusser det til.

Noen som har noe erfaring med dette?

Back
Topp