IKM uke 11

Så spennende at det var noe på testen! Tror jeg ville ventet til i morgen tidlig med den andre, spesielt siden det er din siste. Har du testet etter EL, eller kan det hende den kom tidligere etter SAen.

Nei har ikke brukt ELtester, men siden jeg blødde så lenge pga SAen er jeg litt usikker
på DPO, regnet IKM fra den andre dagen med veldig kraftige blødninger sammentrekninger på natta,
men da hadde jeg blødd flere dager, tror alikevel ca 7 DPO er ganske riktig, eller
kanskje 8, noe rundt der ;)
Tar det hele ganske med ro egentlig, tar jeg den andre BTtesten dag er det kun pga nyskjerrighet/forskning
he he :)
Har en CB også, men sparer jeg til IKM om TR holder seg vekke :)

Er disse mer sensitive?

Hvor sikre er de?var det ikke en av de som hadde falske positive?

Sent from my iPhone using BV Forum
Doc morris er sensitiv på 10.
Usikker på RFSU, noen plasser har jeg lest 10, andre plasser 20, og noen mener 35.

Ingen tester gir falsk positiv. Men med de supersensitive testene kan man oppdage hcg tidlig.
Så ved en kjemisk graviditet kommer TR som normalt, men egget har streifet livmorveggen og dannet hcg.
Dette er det mange kaller for falsk positiv.

Jeg vil bare minne om at det er fint om dere sier ifra i Oppropslisten dersom dere blir gravide og flytter til terminforum. Det er jo helt nytt at vi har oppropsliste så jeg tenker at fremover kan vi kanskje ha det med i første innlegget i nye IKM-uke-tråder.

Altså en sånn beskjed nederst i hovedinnlegget:
"Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)"

Så nå løper jeg rundt og gir beskjeden i alle IKM-trådene og så får vi kanskje en godt fungerende oppropsliste her inne nå som vi snart får skjult gruppe.

Da sniker jeg meg ut igjen. :)

Krysser fingrene for at det er festblødning!

Tusen takk. men det var nok den dumme tanta som kom. Andre syklus eg har en lutealfase på 8 dager , og det bekymrer meg litt. Håper ikke det fortsetter slik.
Tul alle dere andre som ikke vet hva uke 11 bringer. Masse lykke til. :-) Håper resten av dere får det svaret dere ønsker :-)

Tusen takk. men det var nok den dumme tanta som kom. Andre syklus eg har en lutealfase på 8 dager , og det bekymrer meg litt. Håper ikke det fortsetter slik.
Tul alle dere andre som ikke vet hva uke 11 bringer. Masse lykke til. :) Håper resten av dere får det svaret dere ønsker :)
Det var synd. Du får vurdere om du vil dra til legen eller vente å se hva som skjer. Håper det ordner seg selv, og at du blir gravid:) Lykke til!

Skulle så gjerne hatt vitus apotek nært, sånn at jeg kunne skaffe meg doc morris.

Skulle så gjerne hatt vitus apotek nært, sånn at jeg kunne skaffe meg doc morris.

Er doc morris testen mer sensitiv enn billigtest,vet du noe om det? Finner ikke noe tall som sier hvor sensitiv billigtesten er..skulle gjerne visst :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Tror jeg må teste i morgen, 9 dpo. Klør i testefingrene! Hadde negativ 10/11 dpo forrige gang jeg var gravid, så skjønner ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette :p

Da har jeg bestilt doc morris :)
Sendes som brev, så håper de sender i dag.

Hei:-) slenger meg inn her jeg. Hadde egentlig ikm 8, siden jeg får samme dato hver mnd, men siden februar er kortere så regner jeg nå med at ikm bli i dag eller morgen.. Har foreløpig kvalme i massevis og har hatt en ekstrem sexlyst. Negative tester, og tror nok tanta kommer.. Blir bare å vente og se :-)
Håper det er greit at jeg henger meg på der :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hei:-) slenger meg inn her jeg. Hadde egentlig ikm 8, siden jeg får samme dato hver mnd, men siden februar er kortere så regner jeg nå med at ikm bli i dag eller morgen.. Har foreløpig kvalme i massevis og har hatt en ekstrem sexlyst. Negative tester, og tror nok tanta kommer.. Blir bare å vente og se :-)
Håper det er greit at jeg henger meg på der :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Velkommen til oss :)

Back
Topp