Lilla86
Forumet er livet
Tror vi alle blir litt gale i disse dpo-håpe-vente-kjenne-tiderHa ha, i kveld begynte murringer og ømme pupper å komme. Da blir det mer spekulering. Ler av meg selv!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi alle blir litt gale i disse dpo-håpe-vente-kjenne-tiderHa ha, i kveld begynte murringer og ømme pupper å komme. Da blir det mer spekulering. Ler av meg selv!
Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei fininger! Så kjekt å bli tenkt på ja, i dag gjekk cb Vis vedlegget 52895
Kvalm igjen i kveld. Hadde det samme i går kveld.
Pleier ikke være kvalm mellom EL og IKM.
Jeg tisser ikke så ofte, men det har jeg heller ikke gjort de gangene jeg har hatt pos test.Det er da gode tegnhar selv vært litt kvalm idag,å tisser ofte. Håper det er noe.
Jeg tisser ikke så ofte, men det har jeg heller ikke gjort de gangene jeg har hatt pos test.
Nå i kveld var det brun utflod på papiret.
Så ang utfloden så lover dette bra
Denne testetøsa gjorde det samme.Denne testetøsa testet blankt, men jeg vet det er tidlig enda. Trøtt og sover dårlig.
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Så flink du er som motstod fristelsen! Med kjempebillige tester fra ebay er det altfor lett å bare teste i vei... Jeg har vært på jobb en tur og laget ferdig ukeplan for neste uke+ hatt første time. Nå er jeg hjemme med lille syke. Koser meg med kaffe latte og brødskiver.Lå lenge i senga å tenkte på å stå opp å teste. Er bare 8 DPO, så vet det er altfor tidlig med en test. Klarte å motstå fristelsen.
Venter nok til mandag med å teste.
Hvordan er det ellers med dere jenter?
Her er dagen såvidt startet. Sitter her med frokosten og BV.
Har fått fyrtopp i ovnen, så nå nyter jeg varmen (som snart kommer sigende) og lyden av ruskevær
Herlig innedag idag
Ønsker oss en liten skatt![]()
Har også kjempebillige tester fra ebay. Men de slo ikke ut sist PP fa jeg var gravid, så gidder liksom ikke.Så flink du er som motstod fristelsen! Med kjempebillige tester fra ebay er det altfor lett å bare teste i vei... Jeg har vært på jobb en tur og laget ferdig ukeplan for neste uke+ hatt første time. Nå er jeg hjemme med lille syke. Koser meg med kaffe latte og brødskiver.
Aha, det var jo nyttig info! Jeg har ikke vært gravid enda, så har jo ingen erfaring med demHar også kjempebillige tester fra ebay. Men de slo ikke ut sist PP fa jeg var gravid, så gidder liksom ikke.
Skal prøve de på mandag
Jeg fikk ikke utslag på de, selv om doc morris og CBD viste gravid.Aha, det var jo nyttig info! Jeg har ikke vært gravid enda, så har jo ingen erfaring med demJeg skal prøve å vente til mandag med å teste igjen. Lovte meg selv det når testen ble negativ i morges. Håper
Jeg klarer det!
Ok, takk for at du sier ifra! Jeg har noen tester fra billigtester også, ikke sånne strimler men med plast rundt. Men de har gått ut på dato. Vet ikke om det har noe å si, får seJeg fikk ikke utslag på de, selv om doc morris og CBD viste gravid.
Gjør noe lurt da. Ebay.Ok, takk for at du sier ifra! Jeg har noen tester fra billigtester også, ikke sånne strimler men med plast rundt. Men de har gått ut på dato. Vet ikke om det har noe å si, får seSist tok jeg bare en eneste billigstrimmel, denne gangen kommer jeg til å kjøpe CB digital også
Håper jeg må kjøpe en snart!!
Tusen takk for tips! Skal lete og se hva jeg finner på Ebay.Gjør noe lurt da. Ebay.
Der får du to CBD med ukeindikator til litt over 100kr.
Jeg bestiller CBD kun derfra.
De som er gått ut på dato ville jeg ikke stolt på.