IKM uke 11

Ha ha, i kveld begynte murringer og ømme pupper å komme. Da blir det mer spekulering. Ler av meg selv!

Sent from my iPhone using BV Forum
Tror vi alle blir litt gale i disse dpo-håpe-vente-kjenne-tider;) Kommer ikke over at jeg drømte at jeg fødte i natt! Helt sykt. Håper vi får mange positive tester i uke 11❤️❤️❤️

Hadde nettop sex, og med en gang han begynte å prøve å komme inn, reagerte på at jeg var utrolig varm der nede. Han sa det flere ganger. Etter at vi ble ferdig måtte jeg selfølgelig måle temp. Det var på 37.11.. han har ALDRI reagert på at jeg er varm der nede. Kan og påpeke at jeg er helt frisk. Men hva tror dere at dette kan vær?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke peiling, men skal bli arti å høre etterhvert om det kan være noe :)

Det er da gode tegn:) har selv vært litt kvalm idag,å tisser ofte. Håper det er noe.
Jeg tisser ikke så ofte, men det har jeg heller ikke gjort de gangene jeg har hatt pos test.
Nå i kveld var det brun utflod på papiret.
Så ang utfloden så lover dette bra :)

Jeg tisser ikke så ofte, men det har jeg heller ikke gjort de gangene jeg har hatt pos test.
Nå i kveld var det brun utflod på papiret.
Så ang utfloden så lover dette bra :)

Å der måtte jeg stå opp for å gå på do igjen.. blæ. Kjedelig å gå på do om natta,spesielt når badet er nede.. :eek:

Brunt utflod lover bra:D håper det går den rette veien nå :)

Har blitt en smule testgal i disse dager, men uten noe positivt. kanskje litt tidlig enda vil jeg tro. I går morges hadde jeg hatt noe lys lys rosa i trusen, men ikke kommet noe mere etter det. Bortsett fra mye vondt i ryggen og murriger i venstre side( fikk jo vite på kontroll sist uke at jeg hadde hatt eggløsning i venstre eggstokk. Vi ØNSKER oss vilt et kjærlighetsbarn til etter vi mistet sønnen vår 3 janu. i uke 28+2 :(

Håper ikke den super dumme tanta kommer nå, håper kanskje at jeg kunne gitt min forloveden verdens beste bursdagsgave i morgen med positiv GR test. Men frykter jo TR uansett, selv om ikke symptomene er helt det samme, men det kan forandre seg etter en fødsel også.

Glemte også nevne at jeg føler meg konstant uvel og trøtt, hetetokter så det holder også, vet at det ikke er noe annet virus eller noe som er på gang har ingen symptomer på noe sånt som skulle være i gjære heller..

Men en blir ganske opphengt i dette når vi alle ønsker så stort en liten spire.

Skulle det ikke gå denne gangen så kommer det ny mulighet neste mnd, men det som er så sinnssykt rart er at jeg er helt sikker på at jeg var gravid, som jeg var under siste svangerskap, men uansett så kommer den lille usikkerheten snikende og det tror jeg kan ha en sammenheng med alt vi har opplevd siste 2 mnd etter tapet våres.

Denne testetøsa testet blankt, men jeg vet det er tidlig enda. Trøtt og sover dårlig.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg synes det med mat er drittvanskelig. Sist trodde jeg ikke jeg var gravid, så da spiste jeg alt. Denne gangen prøver jeg å være litt mer bevist i dpo land. Alkohol går greit, men myke oster og salami, det er vanskelig det.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Lå lenge i senga å tenkte på å stå opp å teste. Er bare 8 DPO, så vet det er altfor tidlig med en test. Klarte å motstå fristelsen.
Venter nok til mandag med å teste.

Hvordan er det ellers med dere jenter?
Her er dagen såvidt startet. Sitter her med frokosten og BV.
Har fått fyrtopp i ovnen, så nå nyter jeg varmen (som snart kommer sigende) og lyden av ruskevær :)
Herlig innedag idag:)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Lå lenge i senga å tenkte på å stå opp å teste. Er bare 8 DPO, så vet det er altfor tidlig med en test. Klarte å motstå fristelsen.
Venter nok til mandag med å teste.

Hvordan er det ellers med dere jenter?
Her er dagen såvidt startet. Sitter her med frokosten og BV.
Har fått fyrtopp i ovnen, så nå nyter jeg varmen (som snart kommer sigende) og lyden av ruskevær :)
Herlig innedag idag:)

Så flink du er som motstod fristelsen! Med kjempebillige tester fra ebay er det altfor lett å bare teste i vei... Jeg har vært på jobb en tur og laget ferdig ukeplan for neste uke+ hatt første time. Nå er jeg hjemme med lille syke. Koser meg med kaffe latte og brødskiver.

Så flink du er som motstod fristelsen! Med kjempebillige tester fra ebay er det altfor lett å bare teste i vei... Jeg har vært på jobb en tur og laget ferdig ukeplan for neste uke+ hatt første time. Nå er jeg hjemme med lille syke. Koser meg med kaffe latte og brødskiver.
Har også kjempebillige tester fra ebay. Men de slo ikke ut sist PP fa jeg var gravid, så gidder liksom ikke.
Skal prøve de på mandag :)

Har også kjempebillige tester fra ebay. Men de slo ikke ut sist PP fa jeg var gravid, så gidder liksom ikke.
Skal prøve de på mandag :)

Aha, det var jo nyttig info! Jeg har ikke vært gravid enda, så har jo ingen erfaring med dem:) Jeg skal prøve å vente til mandag med å teste igjen. Lovte meg selv det når testen ble negativ i morges. Håper
Jeg klarer det!

Jeg tester i morgen, selv om jeg vet at 8 DPO er alt for tidlig. Klarer ikke helt å la være:D

Aha, det var jo nyttig info! Jeg har ikke vært gravid enda, så har jo ingen erfaring med dem:) Jeg skal prøve å vente til mandag med å teste igjen. Lovte meg selv det når testen ble negativ i morges. Håper
Jeg klarer det!
Jeg fikk ikke utslag på de, selv om doc morris og CBD viste gravid.

Jeg fikk ikke utslag på de, selv om doc morris og CBD viste gravid.

Ok, takk for at du sier ifra! Jeg har noen tester fra billigtester også, ikke sånne strimler men med plast rundt. Men de har gått ut på dato. Vet ikke om det har noe å si, får se:) Sist tok jeg bare en eneste billigstrimmel, denne gangen kommer jeg til å kjøpe CB digital også:D Håper jeg må kjøpe en snart!!

Ok, takk for at du sier ifra! Jeg har noen tester fra billigtester også, ikke sånne strimler men med plast rundt. Men de har gått ut på dato. Vet ikke om det har noe å si, får se:) Sist tok jeg bare en eneste billigstrimmel, denne gangen kommer jeg til å kjøpe CB digital også:D Håper jeg må kjøpe en snart!!
Gjør noe lurt da. Ebay.
Der får du to CBD med ukeindikator til litt over 100kr.
Jeg bestiller CBD kun derfra.
De som er gått ut på dato ville jeg ikke stolt på.

Gjør noe lurt da. Ebay.
Der får du to CBD med ukeindikator til litt over 100kr.
Jeg bestiller CBD kun derfra.
De som er gått ut på dato ville jeg ikke stolt på.

Tusen takk for tips! Skal lete og se hva jeg finner på Ebay.:)

Tok en av dem sist PP, da kom kontrollstreken opp, derfor tenkte jeg at de kanskje funker. Gidder ikke kaste de, men stoler ikke helt på de heller.

Har du fri i dag, siden du er hjemme? Hva jobber du med?

Back
Topp